🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44572.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پلتفرم هوش مصنوعی Core ML اپل نمی تواند نسل اول مک پرو را تشخیص دهد

اپل هفته گذشته در جریان کنفرانس سالانه WWDC علاوه بر معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد، به توسعه دهندگان نشان داد که بالاخره در مورد هوش مصنوعی رویکرد جدی را در پیش گرفته. ...

اپل هفته گذشته در جریان کنفرانس سالانه WWDC علاوه بر معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد، به توسعه دهندگان نشان داد که بالاخره در مورد هوش مصنوعی رویکرد جدی را در پیش گرفته. این کمپانی از پلتفرم جدید Cole ML رونمایی کرد که ساخت اپلیکیشن های هوشمند تری را از طریق قابلیت های یادگیری ماشین میسر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می سازد.

با عرضه نسخه بتای Core ML کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به ارزیابی آن پرداختند و نشان دادند که این سیستم هنوز به اندازه کافی باهوش نیست. «پاول حداد» از توسعه دهندگان فعال اپل ویدیوی زیر را در حساب کاربری توییتر خود منتشر ساخته و Core ML را به شناسایی آنی اشیاء اطرافش واداشته:

همان طور که می بینید، اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Core ML به خوبی از عهده تشخیص برخی اشیاء از جمله ابزار دستی، کیبورد و جعبه های کارتنی بر می آید، اما در مواجهه با نسل اول - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مک پرو به مشکل بر می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خورد؛ گاهی اوقات این کامپیوتر دسکتاپ را یک اسپیکر معرفی می کند و در بعضی زوایا، آن را هیتر (گرم کن) می نامد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

علی رغم این مشکل جالب، حداد می گوید کار کردن با پلتفرم جدید اپل بسیار هیجان انگیز است و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اگر زاویه درستی را از اشیاء به آن نشان دهید، بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که حین استفاده از Core ML موبایل به شدت داغ خواهد شد.

گفتنیست هیچکدام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از اپلیکیشن هایی که الگوریتم های یادگیری ماشین را برای تشخیص لحظه ای اشیاء به کار می برند، عملکرد کاملاً دقیقی نداشته اند؛ بنابراین تعجبی ندارد اگر پلتفرم جدید اپل نیز با مشکلاتی روبرو باشد. علاوه بر این، Core ML هنوز در مرحله بتا قرار دارد و احتمالاً در زمان معرفی نسخه نهایی با نتایج بهتری روبرو شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone