🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44575.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ماوس پد «G Powerplay» لاجیتک با قابلیت شارژ بیسیم ماوس معرفی شد

محققان و کمپانی ها همواره در حال بهبود فناوری های مورد استفاده در محصولات هستند تا بتوانند کمی از دغدغه های دنیای مدرن بکاهند. هم اکنون کمپانی لاجیتک ماوس پد تازه ای را معرفی کرده که ...

محققان و کمپانی ها همواره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در حال بهبود فناوری های مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - استفاده در محصولات هستند تا بتوانند کمی از دغدغه های دنیای مدرن بکاهند. هم اکنون کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لاجیتک ماوس پد تازه ای را معرفی کرده که می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تواند نگرانی کاربران بابت اتمام باتری ماوس ها را به دست فراموشی بسپارد.

لاجیتک که یکی از شرکت های مطرح تولید کننده لوازم جانبی در دنیاست، اخیراً از ماوس پدی با نام «G - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Powerplay» رونمایی کرده که قادر است از تمام سطح خود برای شارژ بیسیم ماوس شما کمک بگیرد. همچنین کمپانی سازنده مدعی شده که توسعه فناوری مورد استفاده در ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این محصول حدوداً چهار سال زمان برده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اما چرا لاجیتک از استاندارد Qi در ساخت ماوس پد خود بهره نبرده؟ پاسخ اینجاست که استاندارد مذکور قادر نیست تمام سطح 275 در 320 میلی متری «G Powerplay» را پوشش دهد و از این رو کمپانی مذکور ملزم به توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فناوری مختص به خود بوده است.

ماوس پد «G Powerplay» از تمام سطح 880 سانتی متر مربعی خود برای شارژ ماوس بهره می برد

لازم به ذکر است گجت مذکور از اوسط مرداد ماه و با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قیمتی 99 دلاری راهی بازار خواهد شد و می بایست تا آن زمان منتظر ماند و دید که آیا کارکرد «G Powerplay» مطابق با ادعای شرکت سازنده خواهد بود یا خیر.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

همچنین باید گفت که لاجیتک نخستین ماوس های سازگار با ماوس پد تازه اش را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - معرفی کرده که قرار است با نام های «G903» (به عنوان مدل ارتقا یافته G900) و «G703» (به عنوان مدل بروز رسانی شده G403) عرضه شوند. این محصولات که از سنسور اپتیکال «PMW3366» بهره می برند از ماه جاری میلادی به ترتیب با قیمت های 149.99 و 99.99 دلاری راهی بازار می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone