🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44568.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر خبری گلکسی C10 سامسونگ فاش شدند؛ تأیید دوربین دوگانه

دو هفته قبل رندرهایی منتسب به گلکسی C10 سامسونگ را مشاهده کردید که نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه از این کمپانی کره ای محسوب می شود. امروز منابع چینی تصاویری را به عنوان رندرهای ...

دو هفته قبل رندرهایی منتسب به گلکسی C10 سامسونگ را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشاهده کردید که نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه از این کمپانی کره ای محسوب می شود. امروز منابع چینی تصاویری را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به عنوان رندرهای تبلیغاتی رسمی این تلفن همراه منتشر ساخته اند که مطابقت خوبی با موارد قبلی دارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در این تصاویر علاوه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر دوربین دوگانه، شاهد دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیز هستیم. دکمه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوم فیزیکی در این دستگاه، در نقش حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند و در پنل جلویی هم دوربین در سمت چپ بلندگوی مکالمه جای گرفته است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در قسمت پشتی دستگاه ماژول دوگانه دوربین قرار دارد و فلش دوگانه LED نیز در کنار آن تعبیه شده. خطوط مربوط به سیستم آنتن دهی هم در دو گروه سه تایی در بالا و پایین پنل پشتی جای دارند. بدنه این دستگاه به صورت یکپارچه طراحی شده، بنابراین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربران نمی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توانند به راحتی پنل پشتی را باز کرده و به باتری دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از جمله دیگر مشخصات قابل انتظار برای گلکسی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - C10 سامسونگ می توان به چیپست اسنپدراگون 660 با هشت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هسته پردازشی، شش گیابایت حافظه رَم، 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، نمایشگر 6 اینچی تمام اچ دی از نوع سوپر امولد، و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. پیش بینی می شود نخستین موبایل مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ با قیمت حدود 515 دلار به بازار چین و احتمالاً دیگر کشورهای جهان راه یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone