🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44565.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هارد دیسک اکسترنال هشت ترابایتی؛ محصولی از سیگیت برای اکس باکس وان

بازی های اکس باکس وان معمولاً فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی کنسول را اشغال می کنند و از همین رو کاربران را با کمبود فضای خالی مواجه می کنند. از همین رو کمپانی سیگیت ...

بازی های اکس باکس وان معمولاً فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی کنسول را اشغال می کنند و از همین - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رو کاربران را با کمبود فضای خالی مواجه می کنند. از همین رو کمپانی سیگیت تصمیم گرفته تا پس از عرضه دو هارد دیسک دو و چهار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترابایتی، هم اکنون هابی با ظرفیت هشت ترابایت را برای گیمرها راهی بازار کند.

هارد دیسک اکسترنال مذکور که برچسب قیمتی معادل با 200 دلار خواهد داشت، در ماه جاری میلادی عرضه می شود و فضایی هشت ترابایتی را علاوه بر هارد دیسک داخلی اکس باکس وان، در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنی است هاب مذکور از طریق پورت USB 3.1 به کنسول شما متصل شده و بی درنگ توسط - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اکس باکس وان شناسایی می شود و فضای مذکور را برای دانلود و نگهداری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صدها عنوان بازی در اختیارتان قرار می دهد.

این هاب 200 دلاری علاوه بر فضای ذخیره سازی هشت ترابایتی، دو پورت USB 3.1 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را هم در اختیار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربر قرار می دهد

علاوه بر آن سیگیت روی بدنه «Game Drive Hub» دو - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پورت USB 3.1 را هم تعبیه کرده تا از این جهت محدودیتی برای اتصال گیم پدهای دارای سیم به کنسول ایجاد نشود. باید گفت چنانچه فضای هشت ترابایتی برای شما کافی نیست، می توانید یک هارد دیسک اکسترنال دیگر از کمپانی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیگیت را که برای اکس باکس وان بهینه سازی شده، به یکی از پورت های هاب متصل کنید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است کمپانی سازنده هنوز اطلاعات سخت افزاری محصول مورد اشاره از جمله - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرعت خواندن و نوشتن را منتشر نکرده و تنها به بیان ابعاد 11.8 در 4.1 در 19.8 سانتی متری و وزن 890 گرمی آن بسنده کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone