تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24063.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اجرای رمز دوم پویا بانکی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

استفاده از رمز دوم پویا تنها در یکی از بانک‌ها اجباری شده است و مشتریان سایر بانک‌ها می‌توانند فعلا از همان رمز دوم ثابت خود استفاده کنند، چراکه این اقدام بر اساس سیاست‌های داخلی بانک ...

استفاده از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - رمز دوم پویا تنها در یکی از بانک‌ها اجباری شده است و مشتریان سایر بانک‌ها می‌توانند فعلا از همان رمز دوم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - ثابت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - خود استفاده کنند، چراکه این اقدام بر اساس سیاست‌های داخلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - بانک مذکور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - بوده و ربطی به طرح بانک مرکزی ندارد.

گزارشهای رسانه‌های خبری حکایت از این دارد که «بانک ملت» اعلام کرده است از ابتدای شهریورماه، تمامی تراکنش‌های نیازمند رمز دوم کارت (به جز قبوض عمومی همچون برق، آب، گاز و تلفن) صرفاً با استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - از رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود؛ به عبارت دیگر استفاده از رمز دوم پویا تنها در این بانک از اول شهریور اجباری خواهد شد.

با اعلام این خبر این گمان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - می‌رفت که بانک مرکزی اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار داده و از شهریور ماه استفاده از رمز دوم پویا در سیستم بانکی کشور اجباری خواهد شد، اما به گزارش ایسنا این موضوع تنها مربوط به بانک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - ملت بوده و بانک مرکزی هیچ‌ بخش‌نامه یا ابلاغیه‌ای در این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - زمینه نداشته است - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - و اقدام این بانک ارتباطی به برنامه بانک مرکزی ندارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان

به این ترتیب، رمزهای دوم ثابت کماکان معتبرند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - و مردم می‌توانند از این رمزها برای تراکنش‌های اینترنتی خود استفاده کنند، اما مشتریان بانک ملت باید حتما نسبت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - به دریافت رمز دوم پویا اقدام کنند.

باافزایش حملات فیشینگ و سرقت اطلاعات اینترنتی، پلیس فتا و سایر نهادهای مسئول از بانک مرکزی خواسته بودند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - نسبت به ارائه رمز دوم یک‌بار مصرف و پویا به مردم اقدام کند تا امنیت کاربران افزایش یابد. به همین دلیل سال گذشته اعلام شد که رمزهای دوم پویا از خرداد ماه امسال اجباری خواهد شد و رمزهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - دوم ثابت قابل استفاده نیست.

قرار بود این طرح بر پایه اپلیکیشن اجرا شود و مشتریان بانکی پس از احراز هویت حضوری، بتوانند از طریق اپلیکیشن‌های بانکی رمز دوم یک‌بار دریافت کنند اما این موضوع نیز بعد از مسدودسازی برخی اپلیکیشن‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - ایرانی در گوشی‌های آیفون اجرای این طرح را از طریق اپلیکیشن متوقف کرد تا شیوه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - دیگری برای دریافت رمز دوم پویا ارائه شود.

گفتنی ست مسئولان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زنجان استان زنجان - بانک مرکزی درخصوص زمان اجرایی شدن این طرح صحبتی نکردند و گفته‌اند که باید برای این موضوع تصمیم‌گیری و با دقت عمل، اجرایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone