🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44758.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل و آمازون برای خرید کسب و کار حافظه توشیبا به فاکسکان کمک می کنند

«تری گو» رئیس هیئت مدیره فاکسکان امروز فاش ساخت اپل و آمازون در پیشنهاد خرید کسب و کار حافظه توشیبا، آنها را از نظر مالی کمک خواهند کرد. «گو» در مصاحبه با خبرگزاری ژاپنی Nikkei این ...

«تری گو» رئیس هیئت مدیره فاکسکان امروز فاش ساخت اپل و آمازون در پیشنهاد خرید کسب و کار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حافظه توشیبا، آنها را از نظر مالی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمک خواهند کرد. «گو» - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در مصاحبه با خبرگزاری ژاپنی Nikkei این موضوع را بیان کرد، اما در اعلان رسمی آنها فقط به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بیان «تعدادی شریک راهبردی» اشاره شده که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در زمان مقتضی، جزئیات بیشتری در موردشان فاش خواهد شد.

با این وجود، مدتهاست که از اپل به عنوان یکی از سرمایه گذاران بالقوه در کسب و کار حافظه توشیبا نام برده شده، و طبیعیست که آنها با فاکسکان به عنوان یکی از شرکای اصلی خود در این زمینه همکاری کنند. گزارش ها در ماه آوریل حکایت از آن داشت که اپل چندین میلیارد دلار در پیشنهاد خرید ارائه شده از سوی فاکسکان مشارکت خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دولت ژاپن اجازه نمی دهد فناوری تولید چیپ حافظه از این کشور خارج شود

یکی از اهداف مشترک اپل و فاکسکان، سر پا نگه داشتن واحد تولید حافظه توشیبا عنوان شده، چون دولت ژاپن می گوید هرگونه قراردادی که باعث خروج فناوری های بنیادین تولید چیپ حافظه از این کشور بشود را نخواهد پذیرفت. فاکسکان یکی از چندین مشتری بالقوه توشیبا محسوب می شود، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما کارشناسان معتقدند به خاطر مشکلات مالکیت معنوی، شانس چندانی برای پیروزی در این قرارداد ندارد.

گفتنیست در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صورتی که اپل و آمازون بتوانند با تزریق سرمایه، فاکسکان را به سوی عقد قرارداد نهایی با توشیبا هدایت کنند، به منبع ارزشمندی از محصولات مبتنی بر چیپ های حافظه با قیمت فوق العاده مناسب دست خواهند یافت، موضوعی که برای اپل بسیار حیاتیست و تأمین قطعات محصولات جدید را برای آنها بسیار ساده تر می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone