🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44756.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام به دنبال لغو شکایت دولت از خود به علت انحصارگرایی است

چندی پیش گفتیم که کمیسیون فدرال تجارت در دولت ایالات متحده از کمپانی کوالکام به علت سختگیری به خریداران گواهی استفاده از محصولات و پتنت هایش شکایت کرده است. حال کمپانی کوالکام مدعی شده که ...

چندی پیش گفتیم که کمیسیون فدرال تجارت در دولت ایالات متحده از کمپانی کوالکام به علت سختگیری به خریداران گواهی استفاده از محصولات و پتنت هایش شکایت کرده است. حال کمپانی کوالکام مدعی شده که این شکایت نامه فاقد حقایق کافی است و اطلاعات رسیده به کمیسیون مذکور به صورت جانبدارانه تهیه شده.

کوالکام تا امروز در سه شکایت مشابه محکوم به پرداخت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جریمه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یا بازگرداندن پول شده است

اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت اپل چندین شکایت را از چیپ ساز بزرگ آمریکایی در دادگاه های مختلف مطرح نمود و مدعی شد این کمپانی از جایگاه ویژه خود در بازار سوء استفاده کرده و رقم های بیش از حد متعارفی را برای ارائه گواهی استفاده از پتنت های «استاندارد و ضروری» خود درخواست می کند. پتنت های استاندارد و ضروری آن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دسته از پتنت هایی هستند که تولید برخی محصولات بدون داشتن گواهی آنها به هیچ وجه ممکن نباشد. این دسته از گواهی ها به طور معمول می بایست با قیمت کمتری ارائه شوند.

این سلسله شکایات از جانب سایر کمپانی ها چون اینتل و سامسونگ نیز مطرح شد و در نهایت کوالکام در کشور کره جنوبی ۸۵۰ میلیون و در چین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حدود ۱ میلیارد دلار جریمه شد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

«دان روزنبرگ» (Don Rosenberg) به عنوان معاون مدیرعامل و مشاور ارشد کوالکام در جدیدترین اظهار نظر اعلام داشته:

«ما در پاسخی که تقدیم دادگاه نموده ایم اعلام کردیم که کمیسیون فدرال تجارت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نه توانسته و نه خواهد توانست به طور مناسب از ادعای ناقص خود بر علیه ما دفاع کند. ادعای آنها فاقد حقایت لازم و تئوری های قابل قبول در اثبات نقض فضای رقابتی از جانب ما است. طرح ادعاهای رقبای تجاری به عنوان حقایق پرونده به هیچ وجه منطقی نخواهد بود.»

لازم به ذکر است که کوالکام ماه قبل پذیرفت به علت گران فروشی مبلغ ۹۴۰ میلیون دلار از حق اعطای گواهی دریافتی از بلک بری را به این شرکت کانادایی بازگرداند. حال باید دید سلسله شکایات از یکی از بزرگترین چیپ ساز های دنیا به کجا ختم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone