🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44757.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید ویندوز 10 پرو برای کاربران حرفه ای چه قابلیت هایی دارد؟

تقریباً 20 سال از زمانی که مایکروسافت برند «ورک استیشن» (Workstation) را در نسخه ای از ویندوز 4.0 به کار گرفت، می گذرد و حال به نظر می رسد آنها قصد دارند دوباره این واژه ...

تقریباً 20 سال از زمانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که مایکروسافت برند «ورک استیشن» (Workstation) را در نسخه ای از ویندوز 4.0 به کار گرفت، می گذرد و حال به نظر می رسد آنها قصد دارند دوباره این واژه را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زنده نمایند. امروز خواندید که چندین نفر از کاربران توییتر در پی انتشار تصادفی چند بیلد آزمایشی از ویندوز 10، سه نسخه تازه از این سیستم عامل را کشف کرده اند که یکی از آنها «ویندوز 10 پرو برای کامپیوترهای شخصی حرفه ای» نام دارد و ظاهراً برای سخت افزارهای فوق العاده قدرتمند طراحی شده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در اسلایدی که در این رابطه فاش شده، مایکروسافت این نسخه ویندوز را با نام «ویندوز 10 پرو برای ورک استیشن» نام نهاده و چهار قابلیت برجسته را برای آن برشمرده:

  • حالت ورک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - استیشن: مایکروسافت قصد دارد با شناسایی «کارهای پردازشی و گرافیکی سنگین»، سیستم عامل را بهینه ساخته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و حداکثر کارآیی و اطمینان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پذیری را در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حالت ورک استیشن ارائه نماید.
  • انعطاف پذیری در سیستم: - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سیستم فایل جدید مایکروسافت به نام ReFS که جایگزین NTFS می شود، در این نسخه فعال شده و از تحمل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خطا پشتیبانی می کند، برای درایوهایی با ظرفیت بالا بهینه شده، و از اصلاح خودکار نیز بهره می گیرد.
  • مدیریت سریع تر فایل: از آنجا که کامپیوترهای ورک استیشن معمولاً برای حجم زیادی از داده روی شبکه های مختلف استفاده می شوند، مایکروسافت پروتکل SMBDirect را برای اشتراک گذاری با برون ده بالا، تأخیر حداقل و استفاده ناچیز از CPU برای ایجاد دسترسی در شبکه در این نسخه از سیستم عامل تعبیه می کند.
  • پشتیبانی وسیع تر از سخت افزار: مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 پرو برای ورک استیشن ها را برای کامپیوترهایی با حداکثر 4 پردازنده مرکزی و حداکثر 6 ترابایت حافظه رَم ارائه کند. ویندوز 10 پرو در حال حاضر فقط از دو CPU پشتیبانی می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نماید.

با این توضیحات، می بینیم مایکروسافت نسخه جدید ویندوز 10 را برای کاربرانی عرضه می کند که هر روزه مقادیر عظیمی از داده را پردازش می کنند. احتمالاً مشتریان سازمانی یکی از اهداف اصلی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این نسخه از ویندوز هستند، اما شاید تا زمان معرفی رسمی شاهد تغییر نام و ویژگی های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone