🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44753.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Gif Maker-Editor Pro؛ ابزار حرفه ای ساخت و ویرایش تصاویر متحرک

اگر تا به حال خیال می کردید که تصاویر ثابت هزاران حرف برای گفتن دارند، پس باید بگوییم بهتر است نیم نگاهی هم به تصاویر متحرک (GIF) داشته باشید. تصاویر متحرک و یا همان گیف ها از محبوبیت بسیار بالایی در ...

اگر تا به حال خیال می کردید که تصاویر ثابت هزاران حرف برای گفتن دارند، پس باید بگوییم بهتر است نیم نگاهی هم به تصاویر متحرک (GIF) داشته باشید. تصاویر متحرک و یا همان گیف ها از محبوبیت بسیار بالایی در سطح اینترنت برخوردار هستند. گیف ها می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند.

از آموزش کار با نرم افزار یا محصولی خاص گرفته تا ترکیب چند ویدیو و ساخت عکس های متحرک خنده دار و طنز آمیز.  با استفاده از گیف ها می توانید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به ایمیل های بلند بالای خود تنها با یک تصویر متحرک پاسخ دهید یا لحظه ای دل انگیز در طبیعت را به شکل یک عکس متحرک، ماندگار کنید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

استودیو AndroidSEC سازنده اپلیکیشن های مختلف در زمینه عکاسی حالا به سراغ تصاویر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گیف رفته و ابزار تخصصی GifCam را بدین منظور توسعه داده است. GifCam در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ساخت و ویرایش فایل های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گیف روی پلتفرم اندروید به شمار می رود.

GifCam - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا با انتخاب بخش خاصی از یک ویدیو آن را به فایل گیف تبدیل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایند.

البته باید بدانید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که مکانیزم عمل اپلیکیشن مذکور تفاوت چندانی با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمونه های مشابهش ندارد.  GifCam هم از فیلم هایی که با دوربین می گیرید و عکس هایی که از گالری بارگذاری می کنید تصاویر متحرک می آفریند. همچنین قادر هستید با ترکیب چند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تصویر و فایل گیف و یا چند فایل گیف با یکدیگر، گیف های زیبا ایجاد کنید و از آن ها لذت ببرید.

با ورود به ویرایشگر این اپلیکیشن قادر خواهید بود ضمن تنظیم کردن گزینه هایی چون روشنایی، کنتراست و گاما، برچسب های گوناگون (بیش از 200 برچسب) ، متن با فونت های سفارشی و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استیکرهای متحرک جذاب را به تصاویر و یا ویدیوهای خود اضافه کنید. GifCam این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا با انتخاب بخش خاصی از یک ویدیو آن را به فایل گیف تبدیل نمایند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

قابلیت های  GifCam به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همینجا ختم نمی شود؛ با استفاده از ابزار مذکور می توانید سرعت فریم و اندازه گیف را تنظیم کنید. همچنین گزینه های کاربردی چون جا به جا کردن فریم های گیف، تکرار چند باره آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با استفاده از حلقه و همچنین معکوس کردن گیف نیز در اختبار کاربران گذاشته شده است.

در نهایت می توانید ساخته خود را در دو فرمت MP4 و گیف ذخیره نموده و یا آن را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از پلی استور دریافت کنید، گیف های جذاب و سرگرم کننده درست نمایید و از آن ها در شبکه های اجتماعی گوناگون استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Gif Maker-Editor Pro | GifCam

سازنده: AndroidSRC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone