🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15876.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جاوااسکریپت ۲۵ ساله شد؛ زبانی که چرخ جهان را می‌چرخاند

بیش از دو دهه از ظهور جاوااسکریپت می‌گذرد و این زبان برنامه نویسی حالا به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های وب و اپلیکیشن‌های تحت وب تبدیل شده است. جاوااسکریپت دسامبر ۱۹۹۵ توسط «برندن آیک»، هم‌مؤسس موزیلا ...

بیش از دو دهه از ظهور جاوااسکریپت می‌گذرد و این زبان برنامه نویسی حالا به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های وب و اپلیکیشن‌های تحت وب تبدیل شده است.

جاوااسکریپت دسامبر ۱۹۹۵ توسط «برندن آیک»، هم‌مؤسس موزیلا و مدیرعامل شرکت Brave (توسعه دهنده مرورگر بریو) متولد شد. این زبان برنامه نویسی زمانی که آیک در شرکت نت‌اسکیپ مشغول بود، با نام Mocha شکل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - گرفت و بعدها به جاوااسکریپت تغییر نام داد. آیک می‌گوید جاوااسکریپت قرار بود نسخه اسکریپت‌نویسی جاوا و مکمل آن باشد ولی توسعه دهندگان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - وب به زودی متوجه شدند که فقط به جاوااسکریپت نیاز دارند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان

جاوااسکریپت حالا بر اساس - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - نظرسنجی‌ها و تحقیقات وب سایت‌های تحلیلگر از جمله RedMonk، محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی در جهان است. گیت‌هاب نیز به تازگی لیستی از محبوب‌ترین زبان‌های بزنامه نویسی در دنیا منتشر کرده که همانند سال‌های گذشته جاوااسکریپت در صدر آن قرار گرفته است.

«Cory - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - House» یکی از توسعه دهندگان کهنه کار جاوااسکریپت از شرکت Pluralsight در تمجید این زبان برنامه نویسی می‌گوید: «امروزه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - جاوااسکریپت چرخ جهان را می‌چرخاند و روی تمام کامپیوترها، موبایل‌ها، تلویزیون‌ها و حتی برخی لوازم خانگی اجرا می‌شود. ما هر روز بدون اینکه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - متوجه شویم به جاوااسکریپت وابسته هستیم. جاوااسکریپت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - به خاطر قرض گرفتن ایده‌های خوب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - از دیگر زبان‌های برنامه نویسی جاودانه شده است.»

SlashData مهر ماه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لاهیجان استان گیلان - امسال گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد جاوااسکریپت محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی نزد توسعه دهندگان است و پس از آن پایتون و جاوا قرار گرفته‌اند. به گفته این شرکت از سال ۲۰۱۷ تاکنون، ۵ میلیون توسعه دهنده جدید به اجتماع جاوااسکریپت اضافه شده‌اند و جایگاه آن را به عنوان محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی در دنیا مسحکم‌تر کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone