🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26473.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تیزر تبلیغاتی و مشخصات کامل گوشی آنر 9X [تماشا کنید]

جزییات تازه ای از مشخصات سخت افزاری آنر 9X و طراحی آن منتشر شده است. از امکانات سخت افزاری قابل توجه این میانرده می توان به چیپست Kirin 810، دوربین سه گانه و حسگر اثر ...

جزییات تازه ای از مشخصات سخت افزاری آنر 9X و طراحی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - منتشر شده است. از امکانات سخت افزاری قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - توجه این میانرده می توان به چیپست Kirin 810، دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد. این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - قرار است طی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - روزهای آینده به بازار عرضه شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان

آنر 9X از لحاظ مشخصات سخت افزاری شباهت زیادی به پرچمداران این سازنده یعنی آنر 20 و آنر 20 پرو دارد. مشخصات سخت افزاری کامل این گوشی نیز توسط سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - TENNA منتشر شده ولی از عکس این محصول خبری نیست. البته چند روز قبل ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از این گوشی منتشر شد که در زیر می بینید:

آنر 9X با شماره مدل های HLK-AL00 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - و HLK-TL00 با حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (که قابلیت ارتقاء تا 512 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - را دارد)، به بازار عرضه می شود. فعلاً فقط یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - تصویر از این گوشی در سایت Weibo منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - شده که تنها طراحی قسمت پشتی آن را نمایان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - می کند:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان

در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - تصویر می بینیم که گوشی دوربین سه گانه دارد ولی سایت TENNA فقط مدلی که دو دوربین دارد را در سایت خود قرار داده (دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور عمق سنجی 2 مگاپیکسلی). یعنی به احتمال قوی تصویر فوق متعلق به آنر 9X پرو بوده اما لیست مشخصات درز شده به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - آنر 9X تعلق دارد.

آنر 9X پرو دارای نمایشگر 6.59 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2340x1080 و نسبت تصویر 19 به 9 خواهد بود و تفاوت آن با آنر 9X معمولی در تعداد دوربین هاست. دیگر مشخصات سخت افزاری آنر 9X عبارت اند از: باتری با ظرفیت 3900 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر رودبار استان گیلان - میلی آمپر ساعت، اندروید 9 با پوسته EMUI 9.0 یا 9.1 و پشتیبانی از دو سیمکارت.

آنر 9X ابعادی برابر با 163.1x77.2x8.8 میلیمتر و وزنی معادل 206 گرم خواهد داشت که آن را در دسته دیوایس های سنگین وزن قرار می دهد.

قرار است آنر این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، بنفش و آبی گرادیان در روز 23 ژوئیه (1 مرداد ماه) در چین رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone