🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26474.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت بازی‌های قدیمی را از ویندوز حذف می‌کند

مایکروسافت برای تشویق کاربران به نصب ویندوز 10 بازی های کارتی و تخته ای را از ویندوزهای قدیمی حذف می کند. زمان غیر فعال شدن بازی ها به نوع ویندوز شما باز می گردد. مایکروسافت ...

مایکروسافت برای تشویق کاربران به نصب ویندوز 10 بازی های کارتی و تخته ای را از ویندوزهای قدیمی حذف می کند. زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - غیر فعال شدن بازی ها به نوع ویندوز شما باز می گردد.

مایکروسافت قبلاً برای تشویق کاربران ویندوز 7 به کوچ کردن به ویندوز 10 پیام اخطار برای آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - ارسال کرده بود. این غول نرم افزاری در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - حال حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - بسیاری از بازی های Internet Games از ویندوز 7، XP - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - و ME است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی

در لیست زیر اسامی تعدادی از بازی هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - که حذف خواهند شد را می بینید:

  • Backgammon
  • Checkers
  • Hearts
  • Reversi
  • Spades
  • MSN - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - Go

کاربران ویندوز XP و ME جزو اولین کسانی هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - دسترسی‌شان به این بازی ها قطع می شود. بازی های فوق از تاریخ 31 ژوئیه 2019 (9 مرداد 1398) دیگر قابل بازی کردن در ویندوز XP و ME نیستند.

تیم Gaming ویندوز در بیانیه ای اعلام کرد:

«با قلبی آکنده از غم این تصمیم دشوار را گرفته ایم. زمان آن فرا رسیده تا امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را صرف تکنولوژی های جدیدتری کنیم.»

وضعیت برای کاربران ویندوز 7 کمی بهتر است؛ آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - تا 22 ژانویه 2020 (2 بهمن 1398) فرصت دارند تا با بازی های Backgammon, Checkers, Spades و MSN Go سرگرم شوند. یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - حدوداً یک هفته بعد از به پایان رسیدن پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی

البته حتماً بازی های مشابه دیگری در اینترنت وجود دارند تا شما بتوانید آن ها را جایگزین این بازی ها کرده و با آن ها در سیستم قدیمی خود به بازی بپردازید. مایکروسافت قصد دارد کاربران را تشویق به آپگرید کردن به ویندوز 10 کرده و آن ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - سمت بازی هایی که در اپ استور این ویندوز قرار دارند سوق دهد.

سؤالی که در ذهن شکل می گیرد این است که چرا مایکروسافت عدم پشتیبانی از بازی های ویندوزهای قدیمی را زودتر اجرا نکرد، چون پشتیبانی رسمی از ویندوزهای XP و ME سال ها قبل به پایان رسیده بود ولی دسترسی به بازی های Internet Games ادامه داشت. حالا قرار است به زودی ویندوز 7 نیز همانند آن ها به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر دلیجان استان مرکزی - دست فراموشی سپرده شود.

در انتها پیشنهاد می کنیم اگر هنوز از ویندوز های قدیمی مثل 7 و XP استفاده می کنید، سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقاء دهید چون ویندوزهای قدیمی آسیب پذیر هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ملودی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** اجاق گاز و فر تکنو 1006 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone