🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38422.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ویدئوی جعبه گشایی و تصاویر ثبت شده توسط P20 هواوی [تماشا کنید]

در حالی که قرار است در روزهای آتی پاریس میزبان رونمایی از موبایل های جدید هواوی باشد، تقریبا تمام اطلاعات و تصاویر مرتبط به آنها پیش از معرفی افشا شده است.در جدیدترین مورد وبلاگ ایتالیایی HDBlog.it ...

در حالی که قرار است در روزهای آتی پاریس میزبان رونمایی از موبایل های جدید هواوی باشد، تقریبا تمام اطلاعات و تصاویر مرتبط به آنها پیش از معرفی افشا شده است.در جدیدترین مورد وبلاگ ایتالیایی HDBlog.it ویدئوی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - منتسب به جعبه گشایی P20 لایت را در اینترنت منتشر کرده است.

طراحی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - P20 لایت شباهت انکارناپذیری به آیفون 10 دارد و جعبه ساده آن شامل موبایل، شارژر، کابل USB-C، ایرفون، کارت ضمانت و راهنمای کاربر است.

در قسمت فوقانی نمایشگر یک بریدگی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به چشم می خورد که از نمونه موجود در آیفون 10 کمی کوچکتر است. پنل پشتی نیز از ظاهر از شیشه ساخته شده و در گوشه بالای سمت چپ دوربینی با پیکربندی دوگانه عمودی جا خوش کرده است.

یکی از معدود تفاوت های P20 لایت و پرچمدار جدید اپل وجود حسگر اثر انگشت در پنل عقب محصول جدید هواوی است. کلیدهای صدا و پاور نیز در سمت راست و جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه USB-C و اسپیکر در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده اند.

بر اساس گزارش این بلاگ ایتالیایی P20 Lite به عنوان گزینه اقتصادی سری P20 میزبان نمایشگری 5.84 اینچی با رزولوشن 2280 - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19 به 9 دارد که زیر لایه ای از شیشه 2.5 بعدی قرار گرفته است.

سخت افزار در نظر گرفته شده برای این موبایل شامل چیپست کایرین 659 با پردازنده هشت هسته ای و کلاک 2.36 - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق درگاه microSD  قابل افزایش است.

دوربین دوگانه این موبایل از سنسورهای 16و 2 مگاپیکسلی بهره برده و پایینتر از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن نیز فلشی دوگانه قرار دارد. هواوی برای تضمین کیفیت تصاویر سلفی سنسوری 16 مگاپیکسلی را در پنل جلو قرار داده است.

رنگ های در نظر گرفته شده برای P20 Lite شامل آبی، مشکی، گیلاسی و طلایی است. در این سایت به قیمت موبایل مذکور اشاره ای نشده اما اپراتور Vodafone بهای آن را 450 دلار اعلام کرده بود.

از سوی دیگر اخیرا وب سایت CNET به تصاویری دست یافته که گمان می رود - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با استفاده از دوربین P20 ثبت شده اند. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اطلاعات Exif این تصاویر نشان می دهند که در تاریخ 23 فوریه از دستگاهی با عنوان EML-AL00 برای ثبت آنها استفاده شده که توسط هواوی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تولید شده است.

EML در واقع مخفف Emily است که کد رمز موبایل P20 محسوب می شود؛ رزولوشن تصویر نیز با شایعات پیرامون P20 مطابقت دارد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone