🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44738.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نمونه تصاویر به ثبت رسیده با دوربین دوگانه موبایل وان پلاس 5 افشا شد

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده اند که گفته می شود با دوربین دوگانه موبایل مورد انتظار وان پلاس 5 به ثبت رسیده است. این دوربین که با ساختاری عمودی روی بدنه دستگاه ...

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده اند که گفته می شود با دوربین دوگانه موبایل مورد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتظار وان پلاس 5 به ثبت رسیده است. این دوربین که با ساختاری عمودی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بدنه دستگاه قرار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می گیرد، با کمک شرکت DxO توسعه یافته است و انتظار می رود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در حالی که چندی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیش انتشار تصویری با پس زمینه بلور که به دوربین وان پلاس 5 منتسب شده بود از پشتیبانی دستگاه از افکت بوکه حکایت داشت، حالا تصاویر جدید مسئله ای دیگر را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روشن می سازند. این بار یکی از تصاویر به صورت سیاه و سفید ثبت شده است که نشان می دهد یکی از دو سنسور دوربین دوگانه پرچمدار جدید وان پلاس، به صورت مونوکروم (یا همان سیاه و سفید) تصویربرداری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می کند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

مدتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قبل هم کمپانی چینی وان پلاس در حساب کاربری توییتر خود، تصویری منتشر کرد و از مردم خواست تشخیص دهند کدام نیم از این تصویر، با دوربین وان پلاس 5 به ثبت رسیده است. در همان زمان، جزییات بالای تصویر و شفافیت آن سبب شد تا این گمانه زده شود که یکی از سنسورهای دوربین دوگانه اسمارت فون مورد اشاره، مونوکروم خواهد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بود.

در نهایت گفتنی است منبعی که تصاویر تازه را منتشر کرده می گوید دوربین های اصلی وان پلاس 5 قادر به ثبت تصاویر 16 مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دهانه لنز f/1.8 برخوردار هستند. مدل فعلی وان پلاس، یعنی وان پلاس 3T یک دوربین 16 مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با گشودگی دهانه لنز f/2.0 دارد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone