تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44744.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مدل های جدیدی از گلکسی S8 و ال جی G6 برای رقابت با آیفون 8 آماده می شوند

طی چند روز اخیر، گزارش های مختلف از برنامه ریزی سامسونگ و ال جی برای رونمایی از مدل های تازه پرچمداران سال 2017 شان حکایت داشته اند. ظاهراً سامسونگ تصمیم به عرضه مدل هایی جدید ...

طی چند روز اخیر، گزارش های مختلف از برنامه ریزی سامسونگ و ال جی برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رونمایی از مدل های تازه پرچمداران سال 2017 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حکایت داشته اند. ظاهراً سامسونگ تصمیم به عرضه مدل هایی جدید از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با رنگ های گوناگون گرفته و ال جی هم از طرف دیگر، مشغول آماده سازی مدل های «پرو» و «پلاس» برای پرچمدار جی 6 است که حافظه داخلی بیشتری نسبت به مدل استاندارد دارند.

در نگاه نخست، این تصمیم دو کمپانی کره ای شاید چندان عجیب به نظر نرسد، اما بنابر گزارش نشریه The Investor، ال جی و سامسونگ در واقع خود را برای عرضه آیفون جدید اپل در ماه سپتامبر سال جاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلادی آماده می کنند و در صدد رقابت با این موبایل مورد انتظار برآمده اند.

منابع مختلف می گویند که رنگ «رز گلد» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قطعاً یکی از گزینه های رنگی تازه خانواده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 8 خواهد بود. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اگرچه نیازی به اشاره نیست که فعلاً برای تایید صحت این اخبار زود است و باید با عینک تردید به آن نگاه کرد اما رندری از مدل زر گلد گلکسی اس 8 اخیراً در شبکه اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته که تصویر آن در بالا دیده می شود.

از طرف دیگر، ال جی رویکردی محتاطانه تر در پیش گرفته و به اعمال تغییرات جزئی در پرچمدارش بسنده خواهد کرد. گفته می شود که مدل های «پرو» و «پلاس» به ترتیب با حافظه داخلی 32 و 128 گیگابایتی به دست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشتریان خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone