🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44740.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مدلی مخصوص از گلکسی اس 8 برای دوست داران «دزدان دریایی کاراییب» معرفی شد

سامسونگ به تازگی از نسخه مخصوص پرچمدار گلکسی اس 8 رونمایی کرده است که شایعات مربوط به آن طی ماه گذشته میلادی به گوش می رسید و چندین تصویر از جعبه خرده فروشی آن افشا ...

سامسونگ به تازگی از نسخه مخصوص پرچمدار گلکسی اس 8 رونمایی کرده است که شایعات مربوط به آن طی ماه گذشته میلادی به گوش می رسید و چندین تصویر از جعبه خرده فروشی آن افشا شده بود.

از - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امروز، خرده فروشی چینی JD.com آغاز به فروش مدل Pirates of the Caribbean Edition گلکسی اس 8 - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده که حدوداً 880 دلار قیمت دارد. تنها یک نسخه از این موبایل برای خرید در دسترس قرار گرفته که شامل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می شود.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

برخلاف سایر مدل های مخصوصی که سامسونگ از پرچمداران خود روانه بازار کرده، مدل دزدان دریایی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاراییپ از نظر طراحی، شخصی سازی نشده و درست مانند مدل معمولی گلکسی اس 8 به نظر می رسد.

با این همه، دستگاه مورد اشاره به همراه تم فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales به دست مشتریان خواهد رسید و جعبه دستگاه هم همچون یک صندوقچه گنج به نظر می رسد که لوگوی دزدان دریایی کاراییب روی آن حک شده است. - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ضمناً در جعبه دستگاه، یک قاب محافظ هم قرار گرفته که لوگو و نام این سری فیلم محبوب روی بدنه آن خودنمایی می کند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنی است که - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از منظر سخت افزاری، این مدل هیچ تفاوتی با گلکسی اس 8 استاندارد ندارد. علاوه بر این، دستگاه مورد اشاره در حال حاضر به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده اما انتظار می رود که در آینده نزدیک - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راه خود را به بازار اقصی نقاط جهان نیز - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باز کند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone