🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44736.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آگهی های تبلیغاتی جدید HTC با تمرکز بر قابلیت های موبایل U11 را تماشا کنید

کمپانی HTC هر از چندگاهی به خاطر تبلیغات عجیبش مورد انتقاد قرار می گیرد و انصافاً تمام انتقادات کاملا به حق هستند. به عنوان مثال چه کسی می تواند آگهی 12 میلیون دلاری HTC با ...

کمپانی HTC هر از چندگاهی به خاطر تبلیغات عجیبش مورد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - انتقاد قرار می گیرد و انصافاً تمام انتقادات کاملا به حق هستند. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به عنوان مثال چه کسی می تواند آگهی 12 میلیون دلاری HTC با بازی رابرت داونی جونیور - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را فراموش کند؟ تبلیغی عجیب که احتمالاً به جای افزایش فروش HTC، به کاهش آن منجر شد و سبب گشت کمپانی تایوانی آرزو کند می توانست آن 12 میلیون دلار را پس بگیرد. تبلیغ موبایل HTC One (M8) با بازی گری اولدمن هم دست کمی از آن آگهی نداشت.

گذشته از این مسائل، کمپانی HTC امروز دو ویدیوی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تبلیغاتی جدید در وب سایت یوتوب منتشر کرده که قابلیت های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موبایل تازه معرفی شده HTC U11 را به نمایش می گذارند. هر دو ویدیو نشان دهنده پیشرفت کمپانی تایوانی در ساخت آگهی های تبلیغاتی هستند و به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مراتب از قبل بهتر شده اند.

اولین ویدیو، بر Edge Sense موبایل پرچمدار HTC متمرکز است و نشان می دهد که چطور به کمک آن، قادر به ثبت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تصاویر سلفی با دوربین جلو هستید. و به لطف استاندارد IP67، می توانید در استخر پریده و به فیلم برداری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بپردازید. نکته مهمی که در ویدیو به آن اشاره می شود، امکان بردن HTC U11 به عمق - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 1 متری آب است، اما در صورت بروز مشکل، HTC مسئولیتی نمی پذیرد.

دومین ویدیو هم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روی قابلیت های صوتی HTC U11 متمرکز شده و می گوید که به عنوان مثال، هدفون های USonic، صدا را به صورت خاص برای گوش شما تنظیم می کنند. و به کمک نویز کنسلینگ، با گذاشتن هدفون ها درون گوشتان، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اصوات بیرونی به شکلی جادویی محو می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone