🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36721.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نتایج یک پژوهش ۳۰ ساله: موسیقی درد و استرس جراحی را پایین ‌می‌آورد

همواره در ادبیات اشاره شده که موسیقی به قدری قدرتمند است که می‌تواند حیوان وحشی را نیز رام کند. به تازگی محققان با بررسی پژوهش‌های مختلف اثبات کرده‌اند که موسیقی می‌تواند درد و استرس جراحی ...

همواره در ادبیات اشاره شده که موسیقی به قدری قدرتمند است که می‌تواند حیوان وحشی را نیز رام کند. به تازگی محققان با بررسی پژوهش‌های مختلف اثبات کرده‌اند که موسیقی می‌تواند درد و استرس جراحی را کاهش دهد.

محققان تلاش کرده‌اند تا با بررسی ۸۰ تحقیق - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صورت گرفته، میزان تاثیر موسیقی بر درد و استرس جراحی را تخمین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بزنند. جالب اینجاست تاثیر موسیقی تنها به خود عمل جراحی محدود نمی‌شود بلکه پیش و پس از آن نیز بر حالات بیماران اثر می‌گذارد. این ۸۰ پژوهش که از سال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۶ میلادی تاثیر این پدیده را روی ۷۰۰۰ بیمار بررسی کرده، به مقایسه سطح استرس و درد این بیماران قبل و پس از گوش دادن به موسیقی پرداخته است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

با این بررسی‌ها مشخص شده که پخش موسیقی می‌تواند صرف نظر از سن، جنسیت بیمار و نوع جراحی، سطح استرس و شدت درد را بسیار پایین آورد. اگر برای سطح استرس مقیاسی معادل ۱ تا ۱۰۰ در نظر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بگیریم، به طور میانگین پخش موسیقی توانسته تا ۲۱ درصد استرس را پایین آورده و شدت درد را نیز ۱۰ درصد کاهش دهد.

البته در نظر داشته باشید که موسیقی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دلخواه، زمان پخش موسیقی و فاکتور‌های دیگر در میزان این عملکرد، تفاوت‌هایی ایجاد می‌کند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

با بررسی دقیق‌تر مورد‌های آزمایش نیز متوجه می‌شویم که پخش موسیقی پیش از عمل جراحی می‌تواند سطح استرس بسیار پایین آورد. از طرف دیگر گوش دادن به آهنگ پس از جراحی هم می‌تواند درد ناشی از آن را آرام کند. در موارد به خصوصی نیز مشاهده شده که اگر بیمار موسیقی دلخواهش را انتخاب کند، تاثیرپذیری آن بیشتر شده و بهتر عمل می‌کند.

این مسئله موجب شده که موسیقی به عضو ثابتی از یک اتاق جراحی تبدیل شود چرا که به عقیده‌ی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بسیاری از پزشکان، موسیقی ملایم و آرامش‌بخش علاوه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر اثر گذاری مثبت روی حال بیمار و روند جراحی ، می تواند تمرکز جراحان را نیز بالا ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone