تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20436.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

۱۲۰ شرکت تبلیغات فیسبوک را به خاطر انتشار محتوای نژادپرستانه تحریم کردند

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک قول داده که به پست‌های سیاستمداران که قوانین را زیر پا می‌گذارند، برچسب بزند، اما چنین وعده‌ای نیز نتوانسته از پیوستن شرکت‌های جدید به تحریم تبلیغاتی این شبکه اجتماعی جلوگیری کند. اخیرا ...

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک قول داده که به پست‌های سیاستمداران که قوانین را زیر پا می‌گذارند، برچسب بزند، اما چنین وعده‌ای نیز نتوانسته از پیوستن شرکت‌های جدید به تحریم تبلیغاتی این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - شبکه اجتماعی جلوگیری کند.

اخیرا شرکت‌های «کوکاکولا»، «هرشیز» و «هوندا» اعلام کرده‌اند که برنامه‌های تبلیغاتی خود در فیسبوک را به صورت موقت متوقف خواهند کرد. «یونیلیور» که صاحب برندهایی مانند «داو» و «لیپتون» است به همراه ورایزن از پیوستن به این بایکوت تبلیغاتی خبر داده بودند که توسط گروه‌های حقوق بشر و بخاطر تاریخچه طولانی فیسبوک در زمینه امکان اشتراک محتوای نژادپرستانه، خشونت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - آمیز و جعلی در پلتفرم خود سازمان یافته است.

بیش از ۱۲۰ کمپانی در بایکوت فیسبوک مشارکت می‌کنند، البته برخی شرکت‌ها مانند کوکاکولا اگرچه تبلیغات خود در این شبکه اجتماعی را بطور موقت متوقف می‌کنند، اما به صراحت خبر از پیوستن به تحریم‌‌ها نداده‌اند.

مدیرعامل کوکاکولا، «جیمز کوینسی» در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«جایی برای نژادپرستی در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - جهان و همچنین شبکه‌های اجتماعی وجود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - ندارد. کوکاکولا تبلیغات پولی خود در تمام شبکه‌های اجتماعی را برای مدت زمان ۳۰ روز متوقف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - خواهد کرد. ما سیاست‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - تبلیغات خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم و در صورت نیاز، آن‌‌ها را اصلاح می‌کنیم. ما از شرکای رسانه‌های اجتماعی خود انتظار مسئولیت و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - شفافیت بیشتری داریم.»

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران

درخواست برای افزایش شفافیت در روزهای اخیر افزایش یافته و فشارهای زیادی به فیسبوک وارد کرده. سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای گفته:

«به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - همکاری با گروه‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - حقوق بشر ادامه می‌دهیم. ما سالانه میلیاردها دلار برای حفظ امنیت جامعه خود و کار با متخصصان برای بازبینی و برورزرسانی سیاست‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم. ما ۲۵۰ سازمان نژادپرست در فیسبوک و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - اینستاگرام را مسدود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - کرده‌ایم. سرمایه‌گذاری‌هایی که در هوش مصنوعی انجام داده‌ایم، باعث شده‌اند که نسبت به ۹۰ درصد سخنان تنفرآمیز پیش از گزارش کاربران، اقداماتی انجام دهیم. ما از این موضوع که باید کارهای بیشتری انجام دهیم، اطلاع داریم و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - همکاری با گروه‌های حقوق بشر و سایر متخصصان برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - توسعه ابزارها، فناوری و سیاست‌ها ادامه می‌دهیم.»

از سازمان‌‌دهندگان این بایکوت تبلیغاتی می‌توان به «اتحادیه ضد افترا» - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - و «انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان» اشاره کرد. در حال حاضر نمی‌دانیم این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - بایکوت چه تاثیری روی سیاست‌های فیسبوک خواهد داشت، اما میلیاردها دلار از درآمد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر متل قو استان مازندران - این شبکه اجتماعی مربوط به تبلیغات می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone