🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28737.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از حسگر دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی

سامسونگ از حسگر دوربین ایزوسل برایت GW1 ویژه گوشی های هوشمند با بالاترین رزولوشن رونمایی کرد. ایزوسل برایت GW1 رزولوشن 64 مگاپیکسلی را روی پیکسل های 0.8 میکرومتری ارائه می دهد. ابعاد پیکسل های این ...

سامسونگ از حسگر دوربین ایزوسل برایت GW1 ویژه گوشی های هوشمند با بالاترین رزولوشن رونمایی کرد.

ایزوسل برایت GW1 رزولوشن 64 مگاپیکسلی را روی پیکسل های 0.8 میکرومتری ارائه می دهد. ابعاد پیکسل های این حسگر دقیقاً مشابه با حسگر 48 مگاپیکسلی فعلی این شرکت است. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - به این ترتیب با حسگری بزرگتر از مدل فعلی طرف هستیم که می تواند نور بیشتری را جذب کند.

حسگر جدید اطلاعات هر 4 پیکسل را ترکیب می کند تا در نور کم تصویری 16 مگاپیکسلی ثبت کند. در نور کافی اما ثبت تصاویری 64 مگاپیکسلی ممکن می شود. به گفته سامسونگ برای اینکه ثبت تصاویر هر چه بیشتر به نحوه درک چشم انسان از اطراف در شرایط نوری مختلف شبیه باشد، GW1 از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - HDR بلادرنگ تا 100 دسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - بل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - پشتیبانی می کند تا رنگ های عمیق تری ثبت شوند. برای مقایسه باید اشاره کرد که این مقدار برای حسگرهای معمول در حدود 60 و برای چشم انسان در حدود 120 دسی بل است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان

ایزوسل برایت GW1 از فناوری Super PD پشتیبانی می کند که وعده کارایی بالای فوکوس خودکار مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - تشخیص فاز را می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - دهد. علاوه بر این به پشتیبانی حسگر از فیلم برداری فوق آهسته 480 فریم بر ثانیه اشاره شده است.

ایزوسل برایت GM2 حسگر جدید دیگر سامسونگ است که مشابه با GW1 از پیکسل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - های 0.8 میکرومتری بهره می برد و قابلیت ترکیب اطلاعات هر 4 پیکسل را دارد البته رزولوشن آن تنها 48 مگاپیکسلی است.

سامسونگ اعلام کرده که این محصولات در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید خواهند شد و از اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده در گوشی های هوشمند تعبیه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورشاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** مایکروفر جی پلاس M346S شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone