تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13382.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت دسترسی هکرهای SolarWinds به کد منبع اژور و ۲ محصول دیگر را تایید کرد

تیم امنیتی مایکروسافت با تکمیل بررسی‌ها پیرامون هک سیستم‌های SolarWinds از دسترسی هکرها به کد منبع برخی از مهمترین محصولات خود از جمله اژور، اکسچنج و اینتون (Intune) خبر داد. آذر ماه امسال هکرهای منتسب به ...

تیم امنیتی مایکروسافت با تکمیل بررسی‌ها پیرامون هک سیستم‌های SolarWinds از دسترسی هکرها به کد منبع برخی از مهمترین محصولات خود از جمله اژور، اکسچنج و اینتون (Intune) خبر داد.

آذر ماه امسال هکرهای منتسب به روسیه با نفوذ به سیستم‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک شرکت آمریکایی به نام SolarWinds به شبکه صدها شرکت آمریکایی و سازمان‌های حساس این کشور از جمله وزارت خزانه‌داری و وزارت بازرگانی رخنه کردند. یکی از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - قربانیان این هک که از آن به عنوان بزرگترین حمله سایبری یاد می‌شود، شرکت مایکروسافت بود.

تیم امنیتی این شرکت در پایان بازرسی‌های گسترده خود به شواهدی مبنی بر سوءاستفاده از محصولات این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - شرکت برای نفوذ به سیستم‌های مشتریان و شرکت‌ها دست پیدا نکرده با این حال دانلود برخی کدها توسط هکرها را تایید کرده است. به گفته ردموندی‌ها داده‌های دانلود شده گسترده نبوده و شامل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - کد منبع تعدادی از محصولات ابری آنها می‌شود که عبارتند از:

  • زیرمجموعه‌ای از کامپوننت‌های خدمات، امنیت و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - هویت اژور
  • زیرمجموعه‌ای از کامپوننت‌های اینتون
  • زیرمجموعه‌ای از کامپوننت‌های اکسچنج

کامپوننت در دنیای برنامه نویسی به بلاک‌های قابل تفکیک گفته می‌شود که معمولا قابلیت استفاده مجدد دارند. به گفته این شرکت پس از مشخص شدن ماجرای هک SolarWinds دسترسی مهاجمان به سیستم‌ها قطع شده اما حتی پس از آن هم هکرها در تلاش برای نفوذ دوباره به شبکه بوده‌اند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان

مایکروسافت مدعی است هکرها نتوانسته‌اند تمام مخازن مربوط به یک محصول یا سرویس را دریافت کنند. روش جستجوی مهاجمان بر اساس کوئری‌های آنها در مخازن کد نشان می‌دهد که هدف اصلی پیدا کردن توکن‌هایی بوده که با استفاده از آن می‌توان به دیگر سیستم‌های شرکت دسترسی پیدا کرد اما به خاطر پیکربندی خاص - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - کدها در این زمینه ناکام مانده‌اند.

پیش از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کوچصفهان استان گیلان - این «برد اسمیت» رییس مایکروسافت حمله SolarWinds را بزرگترین و پیچیده‌ترین حمله‌ سایبری خوانده بوده که جهان تاکنون به خود دیده است. به گفته وی از نظر تحلیلگران مایکروسافت بیش از هزار مهندس یا هکر در طراحی و اجرای این عملیات مخرب نقش داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone