🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36429.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصویر زنده از V35 ThinQ ال جی و تایید تمام شایعات پیشین [به روزرسانی]

هنوز زمان چندان زیادی از عرضه پرچمدار سال ۲۰۱۸ شرکت ال جی یعنی  LG G7 نگذشته است، اما به نظر می رسد باید خود را برای ورود نسل تازه فبلت این شرکت یعنی V35 ThinQ آماده ...

هنوز زمان چندان زیادی از عرضه پرچمدار سال ۲۰۱۸ شرکت ال جی یعنی  LG G7 نگذشته است، اما به نظر می رسد باید خود را برای ورود نسل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - تازه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - فبلت این شرکت یعنی V35 ThinQ آماده کنید. آن هم با اولین تصویر زنده منتسب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - به آن.

اگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - با دیدن تصویر زیر و شباهت بسیار آن با نسل قبلی فبلت پرچمدار ال جی (که با نام  - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - LG V30 آن را می شناسیم) تا حدودی دلسرد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - شدید بدانید که تنها نیستید. اما دست کم کمپانی کره ای تلاش نکرده تا شکافی را در بالای نمایشگر ۶ اینچی OLED موبایل جدید خود جای دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان

خبر ناامید کننده بعدی در خصوص V35 ThinQ ال جی آن است که احتمالاً بسیاری در دنیا هرگز فرصت خرید آن را به دست نخواهند آورد چرا که بر طبق شنیده ها قرار است موبایل مورد بحث تنها در کشور آمریکا و تحت قرارداد با اپراتور AT&T روانه بازار شود.

در خصوص قابلیت های سخت افزاری این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما تصور می شود فبلت مورد بحث با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - HDR روانه بازار شود. ضمن این که به طور حتم دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این محصول در مقابل نسخه ۵ مگاپیکسلی به کار رفته در LG V30 پیشرفت چندان بزرگی به حساب نخواهد آمد.

هنوز از تاریخ عرضه و قیمت نهایی محصول جدید کمپانی کره ای اطلاعی در دست نیست، اما احتمالاً به زودی این اطلاعات نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

به روزرسانی

به نظر می‌رسد که ال جی قصد نام  ThinQ از انتهای اسم این گوشی برداشته وآن را با نام ال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - جی V35 به بازار عرضه کند. علاوه بر این گوشی مورد نظر به احتمال قوی از شارژ بی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر هشتپر استان گیلان - سیم نیز پشتیبانی می کند چرا که به تازگی عکسی از این موبایل در وبسایت «کنسرسیوم انرژی بی سیم» (WPC) منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone