🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20717.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با ۵ شریک تجاری جدید هواوی در اپ گالری آشنا شوید

قبلا در خبرها خواندید که هواوی برای توسعه اپ گالری یک رقابت یک میلیون دلاری را کلید زده و از کلیه توسعه دهندگان اپلیکیشن دعوت نموده تا برای گسترش امکانات این فروشگاه مجازی در غیاب ...

قبلا در خبرها خواندید که هواوی برای توسعه اپ گالری یک رقابت یک میلیون دلاری را کلید زده و از کلیه توسعه دهندگان اپلیکیشن دعوت نموده تا برای گسترش امکانات این فروشگاه مجازی در غیاب گوگل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - به آن ملحق - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - شوند. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - حالا هواوی از آغاز همکاری با پنج شریک تجاری تازه در این مسیر خبر داده است.

همانطور که میدانید چندی پیش گوگل خبر داد که به خاطر تحریم های آمریکا دیگر امکان پشتیبانی از گوشی های هواوی و ارائه سرویس های موبایلی خود به این محصولات را ندارد و اینگونه شد که شرکت چینی مورد بحث دست به کار شد و توسعه یک مارکت دیجیتالی اختصاصی به نام اپ گالری را در دستور کار خود خبر داد. از آنجا که بخش اعظمی از کاربران هواوی در چین قرار دارند اپ گالری با استقبال بالایی از سوی کاربران آن روبرو شد و طبق اعلام هواوی تعداد کاربران فعال ماهانه در اکوسیستم نرم ‌افزاری‌ اش ۲۵ درصد رشد داشته است.

این شرکت همچنین از آغاز برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک جدیدی خبر داد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - که با هدف توسعه اکوسیستم 1+8+N کلید خورده اند. منظور از 1+8+N، اکوسیستم نرم افزاری و سخت‌افزاری هوآوی است که می‌تواند تجهیزات هوشمند مختلف را با استفاده از زیرساخت Huawei HiLink به یکدیگر متصل کند.

و اما اسامی پنج شریک تازه هواوی در اپ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - گالری به شرح زیر است:

  • سامسونیت (Samsonite)
  • جاروبرقی رباتیک هوشمند ۳۶۰
  • کارشر (Kärcher)
  • کتری برقی هوشمند ترموستاتیک جویونگ (Joyoung)
  • لامپ‌های اُپِل (OPPLE)

این محصولات چگونه به هوآوی و اپ گالری ربط پیدا می‌کند؟

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل

سامسونیت که همان برند آشنای ایرانی ها در حوزه کیف های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - اداری امن است می‌خواهد مزایای متصل بودن هنگام سفر را به کاربران ارائه دهد. کاربران 1+8+N می‌توانند به سادگی دستگاه هوآوی‌ خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - را به قفل هوشمند سامسونیت نزدیک کنند تا در چمدان‌شان قفل شود.

جاروبرقی رباتیک ۳۶۰ نیز می‌تواند کف - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - منزل را به صورت هوشمند و کاملا خودکار تمیز کند و به لطف حضور آن در اکوسیستم هواوی امکان کنترل و نظارت بر عملکرد آن از طریق اپلیکیشن Huawei AI Life فراهم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شود.

کاربران محصولات برند آلمانی کارشر هم می‌توانند به عنوان مثال از میزان عمر فیلتر دستگاه تصفیه‌ آب و کیفیت آب منزل خود مطلع شوند. کنترل و نظارت بر این عملکرد هم با استفاده از اپلیکیشن Huawei AI Life میسر می‌شود.

کتری برقی هوشمند ترموستاتیک جویونگ از دیگر محصولاتی است که قرار شده به اکوسیستم  1+8+N هوآوی اضافه گردد. کاربران - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - این محصول می‌توانند کتری‌ هوشمند خود را با استفاده از اپلیکیشن Huawei AI Life از راه دور کنترل کنند و بر عملکرد آن نظارت داشته باشند. لامپ‌های اوپل هم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - طیفی از محصولات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - روشنایی را به اکوسیستم هوآوی اضافه می‌کند.

علاوه بر این، شرکت هوآوی در حال افزودن اپلیکیشن‌های جدید به اپ گالری است. شبکه‌های اجتماعی اضافه‌شده شامل تلگرام، وایبر و تیک‌تاک هستند و از جمله برنامه‌های ویرایش عکس میتوان به Cut Cut، PicsArt و PhotoGrid اشاره کرد.

سایر اپلیکیشن‌های اضافه‌شده به این شرح است:

  • ورزش، رسانه و سرگرمی: برنامه‌های The Sun و The Times و اپلیکیشن‌های talkSPORT برای دوست‌داران ورزش
  • بازی: آسفالت ۹ (Asphalt 9)، کلش آو کینگز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - (Clash of Kings)، گیم آو ترونز (Game of Thrones)، رایز آو کینگ‌دامز (Rise of Kingdoms)
  • نقشه، مسیریابی و جستجو: Qwant search، HereWeGo maps و سایژیک (Sygic navigation)
  • سفر و گردش: بوکینگ دات کام (com)، اسکای‌اسکنر (Skyscanner) و Agoda که به هواپیمایی امارات (Emirates)، لوفت‌هانزا (Lufthansa)، ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) و سایرین پیوسته‌اند.
  • آموزش: ClasseViva، آموزش انگلیسی BBC و Kahoot
  • خرید: Lidl، جی‌دی  اسپورتس (JD Sports)، علی‌اکسپرس (AlliExpress) و راکوتن (Rakuten)
  • مالی: ۲ بانک بزرگ اسپانیا با نام‌های Caixa Bank و Santander به موسسات مالی دیگر از قبیل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سرعین استان اردبیل - BoC Pay، DBS Digibank، Eurobank و Société Générale پیوسته‌اند تا خدمات پایه‌ بانکی و سرویس‌های مالی را به کاربران ارائه دهند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone