🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40163.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دوربین مقاوم کاسیو با ظاهری شبیه به ساعت های G-Shock معرفی شد

کاسیو به تازگی از دوربین مقاوم «G'z Eye GZE-1» رونمایی کرده که شباهت زیادی به ساعت های سری «G-Shock» این کمپانی دارد. این دوربین که علاوه بر ظاهر، خصوصیات دیگری از جمله استحکام را نیز ...

کاسیو به تازگی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از دوربین مقاوم «G'z Eye GZE-1» رونمایی کرده که شباهت زیادی به ساعت های سری «G-Shock» این کمپانی دارد.

این دوربین که علاوه بر ظاهر، خصوصیات دیگری از جمله استحکام را نیز از ساعت های مقاوم سری «G-Shock» به ارث برده و می تواند تا عمق 50 متری آب مقاومت کند و حتی در سقوط از ارتفاع 4 متری نیز خم به ابرو نیاورد. بدین ترتیب در زمینه استحکام، GZE-1 یکی از بهترین ها در میان رقیبان خود محسوب می - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شود.

دوربین یاد شده امکان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ضبط ویدیوهای با کیفیت 1080P با نرخ 30 فریم در ثانیه و 480P با نرخ 120 فریم در ثانیه را فراهم می کند. همچنین می تواند با کیفیت 6 مگاپیکسل عکس برداری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کند.

این گجت از لنزی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با گشودگی دهانه دیافراگم f2.8 بهره می برد و به لطف لنز عریض خود می تواند تا 190.8 درجه را پوشش دهد. لازم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که دوربین یاد شده، در زمینه زاویه دید نیز نسبت به بسیاری از رقبای خود برتری دارد.

همچنین اگر ساعت هوشمند کاسیوی مبتنی بر اندروید وِر را داشته باشید، می توانید از نمایشگر آن به منظور مشاهده زنده صحنه ای که توسط دوربین در حال فیلم برداری است (منظره یاب)، استفاده نمایید. البته به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - لطف اپ ویژه کاسیو برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تلفن های هوشمند می توان از موبایل برای مشاهده زنده تصاویر بهره برد.

کاسیو قیمت G'z Eye GZE-1 را در ژاپن معادل 400 دلار اعلام کرده ولی هنوز قیمت و زمان عرضه بین المللی آن مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone