🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40159.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل ساعات کاری غیرقانونی در خطوط تولید فاکسکان را تأیید کرد

آیفون های اپل از زمان معرفی نسخه اول همواره جزء محبوب ترین موبایل های بازار بودند که با فروش بالای خود، سود سرشاری را روانه جیب کمپانی ساکن کوپرتینو کرده اند. اما یکی از انتقادات ...

آیفون های اپل از زمان معرفی نسخه اول همواره جزء محبوب ترین موبایل های بازار بودند که با فروش بالای خود، سود سرشاری را روانه جیب کمپانی ساکن کوپرتینو کرده اند. اما یکی از انتقادات همیشگی به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اپل در زمینه آیفون، شرایط کاری طاقت فرسای کارخانه های تولیدی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این محصول بوده است.

اکنون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بار دیگر زمزمه هایی از قانون شکنی فاکسکان (تولیدکننده اصلی آیفون های اپل) به گوش می رسد که بنا بر گزارشات، از 6 دانشجوی کارآموز در خطوط تولید آیفون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 10 روزانه بیش از 11 ساعت کار کشیده که این موضوع - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خلاف مقررات کاری کشور چین در قبال دانشجویان کارآموز است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گزارشات مورد بحث آمده که این دانشجویان به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - صورت داوطلبانه شیفت های کاری طولانی مدت را انتخاب کرده اند؛ اما با این حال طبق اطلاعات موجود به نظر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می رسد کار اجباری برای کسب «تجربه عملی» به عنوان بخشی از الزامات فارغ التحصیلی دانشجویان مورد اشاره مطرح شده که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در نوع خود جالب توجه است.

دانشجویان در هر شیفت کاری 1200 ماژول دوربین آیفون 10 را مونتاژ می کرده اند

هرچند این نخستین باری نیست که کمپانی اپل به دلیل تخلفات کارخانه فاکسکان در مقام اتهام قرار می گیرد و کار به جایی رسیده که «تری گو» مدیر عامل فاکسکان اظهار داشته در صورت ادامه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شکایات، تمام کارکنان خط تولید را با ربات ها عوض خواهد کرد. لازم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به ذکر است که به گزارش یکی از دانشجویانی که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روزانه 11 ساعت در فاکسکان کار می کرد، آنها در هر شیفت کاری 1200 ماژول دوربین آیفون 10 را مونتاژ می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرده اند که بعید است رباتی با این سرعت و دقت توسعه یافته باشد.

گفتنی است اپل هم به صورت جداگانه موضوع را بررسی کرده و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در اظهار نظر رسمی خود اعلام نموده: «تحقیقات ما نشان می دهد که دانشجویان به صورت داوطلبانه کار کرده و حقوق و مزایا نیز دریافت کرده اند، اما نباید به آنها اجازه داده می شد بیشتر از زمان کاری قانونی در خط تولید مشغول - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بمانند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone