🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40158.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نویز اضافه و صدای کلیک، مشکل جدید پیکسل های گوگل [به روزرسانی شد]

شرکت گوگل امسال با معرفی نسل جدید موبایل های پیکسل خود، که از ویژگی های قابل توجهی به خصوص در زمینه تصویربرداری برخوردار هستند، نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. اما ...

شرکت گوگل امسال با معرفی نسل جدید موبایل های پیکسل خود، که از ویژگی های قابل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - توجهی به خصوص در زمینه تصویربرداری برخوردار هستند، نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد.

اما این اسمارتفون های جدید پس از ورود به بازار، با مشکلاتی در زمینه سخت افزار (از جمله رنگ های مرده و سوختگی پیکسل نمایشگر) مواجه شدند که موجب نارضایتی برخی از مشتریان و پاسخگویی مستقیم کمپانی شد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

حالا خبر می رسد که پیکسل 2 و پیکسل 2 XL مشکل دیگری نیز دارند و تعدادی از کاربران هنگام روشن کردن تلفن و کار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - با آن، صدایی مانند کلیک یا تیک تاک عقربه ساعت را به همراه نویزی با فرکانس بالا می شنوند.

به گزارش بعضی از کاربران خاموش کردن NFC نویز مزاحم را قطع می کند

البته کاربران مختلف تجربیات متفاوتی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - از ایراد مذکور را گزارش کرده اند؛ به عنوان مثال برخی کاربران نویز مورد اشاره را تنها در زمان باز بودن قفل نمایشگر شنیده اند و برخی دیگر در هنگام برقراری تماس متوجه این صداهای اضافه شده اند که حتی در زمان استفاده از اسپیکر نیز وجود داشته، اما با اتصال هندزفری از بین می روند.

لازم به ذکر است که مشکل نویز در هر دو مدل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL وجود داشته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - و انجام کارهایی مانند ریست کردن، بازگشت به تنظیمات کارخانه، حالت پرواز و Safe Mode نیز تأثیری در آن نداشته اند. هرچند به گزارش بعضی از کاربران، خاموش کردن NFC صداهای اضافی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - را قطع می کند.

گفتنی است کمپانی گوگل هنوز به صورت رسمی در این باره اظهار نظر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - نکرده اما طبق اطلاعاتی که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - بعضی خبرگزاری ها از مرکز پشتیبانی شرکت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - به دست آورده اند، گوگل از موضوع آگاه بوده و احتمالاً در هفته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - های پیش رو با یک به روزرسانی، ایراد مورد بحث را برطرف خواهد کرد.

 

به روزرسانی:

«اورین هنکاک» مدیر Pixel community در پاسخ به کاربران اعلام کرده گوگل در هفته های جاری با ارائه آپدیت نرم افزاری، مشکل مربوط به صدای اضافی را در پیکسل های جدید رفع خواهد کرد.

تاریخ دقیق عرضه به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - روزرسانی مورد بحث هنوز مشخص نشده، اما به نظر می رسد اصلاحات مورد انتظار در آپدیت امنیتی ماه دسامبر به کاربران ارائه شوند.

پیکسل 2 و پیکسل 2 XL بیش از 17 هزار آهنگ را به صورت آفلاین شناسایی می کنند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فریدون کنار استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone