🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40160.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی وان پلاس 5T و عدم وجود سیستمی برای خنک نگه داشتن دستگاه

کانال شناخته شده JerryRigEverything در وب سایت یوتوب اخیراً به کالبدشکافی موبایل وان پلاس 5T پرداخته و مشخص کرده که پرچمدار تازه وان پلاس، از لوله های انتقال حرارت یا هر راهکار مشابه دیگری برای ...

کانال شناخته شده JerryRigEverything در وب سایت یوتوب اخیراً به کالبدشکافی موبایل وان پلاس 5T پرداخته و مشخص کرده که پرچمدار تازه وان پلاس، از لوله های انتقال حرارت یا هر راهکار مشابه دیگری برای کاهش حرارت که توسط اکثر پرچمداران اندرویدی به کار گرفته می شود بی بهره است. وان پلاس 5T چندی پیش تست مقاومت خود را با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موفقیت پشت سر گذاشت، اما با ویدیوی تازه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به نظر می رسد که چندان عاری از مشکل هم نیست.

کمپانی تولیدکننده چینی هنگام رونمایی از 5T، اشاره ای به مقاومت در برابر آب نکرد و کالبدشکافی اخیر تایید می کند که دستگاه در برابر آب مقاوم نیست، هرچند که اسپیکر وان پلاس 5T ظاهراً اندکی در برابر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پاشیدن آب از خود مقاومت نشان می دهد.

در حال حاضر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گمانه زده می شود که عدم وجود سیستمی برای خنک نگه داشتن دستگاه، مشکلی در عملکرد روزانه وان پلاس 5T به وجود نخواهد آورد؛ با این همه، ساختار داخلی دستگاه بسیار آسیب پذیرتر از موبایلی مانند نوکیا 8 به نظر می - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رسد که از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - لوله های انتقال حرارت بزرگی بهره می گیرد و چیپست را در حتی هنگام کار با فرکانس های بسیار بالا خنک نگه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می دارد.

در طولانی مدت، عدم وجود سیستم خنک کننده ممکن است - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تاثیری شگرف بر پرفورمنس وان پلاس 5T بگذارد، هرچند که پیامدهای تصمیم اخیر کمپانی وان پلاس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دقیقاً مشخص نیست و باید منتظر تست های بیشتر و نقدهای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دستگاه باقی ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone