🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40157.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موافقت اعضای سازمان ملل متحد برای محدودسازی ربات های قاتل

در سال های اخیر مسئله توسعه ربات های قاتل موجب نگرانی بسیاری از چهره های سرشناس از جمله ایلان ماسک شده. در این راستا او حتی چندی پیش درخواست جلوگیری از توسعه ربات های قاتل ...

در سال - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های اخیر مسئله توسعه ربات های قاتل موجب نگرانی بسیاری از چهره های سرشناس از جمله ایلان ماسک شده. در این راستا او حتی چندی پیش درخواست جلوگیری از توسعه ربات های قاتل را از سازمان ملل مطرح کرده بود.

در نشستی که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با شرکت متخصصان سران 80 کشور عضو سازمان ملل متحد در روز جمعه برگزار شده بود، مقرر شد که وضع محدودیت هایی برای کنترل توسعه ربات های قاتلِ بدون نیاز به دخالت انسان، بررسی شود.

این جلسه به سرپرستی «آماندیپ گیل» (Amandeep Gill)، سفیر هند در سازمان ملل برگزار شد. او در این گردهمایی به حضار اعلام کرد:

«خبر خوبی برایتان دارم؛ در حال حاضر ربات ها جهان را تحت سلطه خود در نیاورده اند و هنوز جهان تحت سلطه انسان ها است؛ .ولی ما نباید این مسئله (موضوع سلطه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ربات ها بر جهان) را احساسی یا نمایشی جلوه دهیم».

گفتنی است این جلسه به دنبال بررسی و به روز رسانی معاهدات سازمان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ملل برای محدود سازی استفاده برخی از سلاح ها، از جمله «معاهده سلاح های غیر انسانی» که 37 سال پیش وضع شده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بود، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برگزار گردید. لازم به ذکر است این معاهده قدیمی شامل مقرراتی در خصوص محدودیت استفاده از سلاح هایی نظیر مین، سلاح های لیزری و برخی دام های پنهان است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر مقامات آمریکا در این خصوص معتقدند که سلاح های خودکار می توانند کارایی موشک ها و بمب های هدایت شونده به منظور هدف قرار دادن اهداف نظامی را بهبود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بخشند و هدف قرار دادن ناخواسته غیرنظامیان را کاهش - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دهند. همچنین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به عقیده آنها سیستم های دفاعی خودکار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توانند به منظور نابودی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موشک های دشمن به کار روند.

به گفته یکی از مقامات رسمی سازمان ملل متحد، در حال حاضر ربات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های قاتل که بتوانند به صورت کاملاً خودکار و بی نیاز از دخالت انسان ها عمل کنند، هنوز ساخته نشده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اند؛ ولی این گردهمایی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و جلسات آتی مرتبط با آن قصد دارند از توسعه سلاح های خطرناک مذکور در آینده جلوگیری به عمل آورند و محدودیت هایی را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای تولید آنها و نحوه کارکرد خودکارشان، وضع نماید.

در انتها آماندیپ گیل افزود که امیدوار است نشست بعدی در سال 2018 برگزار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone