🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18263.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نیمی از زنان فعال در حوزه فناوری تا ۳۵ سالگی کارشان را ترک می‌کنند

با وجودی که به نظر می‌رسد حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی بیشتر شده است، ولی اطلاعات آماری نشان می‌دهد از سه دهه گذشته تاکنون، هنوز حضور بانوان در حوزه فناوری کمرنگ است. آخرین گزارش‌ تحلیلی ...

با وجودی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - که به نظر می‌رسد حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی بیشتر شده است، ولی اطلاعات آماری نشان می‌دهد از سه دهه گذشته تاکنون، هنوز حضور بانوان در حوزه فناوری کمرنگ است.

آخرین گزارش‌ تحلیلی «Accenture» موسسه مشاور حوزه فناوری اطلاعات و موسسه آموزش فناوری «Girls Who Code» نشان می‌دهد که نیمی از بانوانی که در مشاغل فنی مشغول به فعالیت می‌شوند، تا سن 35 سالگی شغل خود را ترک می‌کنند.

چرا باید بانوان وارد مشاغل فنی بشوند و بعد کار خود را ترک کنند؟ آیا فرهنگ نادرست و نگاه جنسیتی باعث بروز چنین وضعیتی شده است؟ نتیجه مطالعه انجام شده نشان می‌دهد 37 درصد از خانم‌هایی که در مشاغل فنی مشغول به فعالیت بوده‌اند و کار خود را ترک کرده‌اند، به مشکلات فرهنگی در حوزه کاری خود اشاره داشته‌اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران

در مطالعه تحقیقاتی،  وضعیت شغلی 1990 نیروی کار خانم حوزه فناوری، 500 نفر مسئول بخش منابع انسانی در مشاغل فناوری، همچنین 2700 دانشجو مورد بررسی قرار گرفت. با وجودی که حوزه فناوی نیازمند حضور بانوان است ولی در بخشی از گزارش تحلیلی آمده است:

« درست در شرایطی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - که نیازمند حضور فعال‌تر بانوان در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - حوزه فناوری هستیم و اقتصاد ایالات متحده به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - چنین نیروهایی نیازمند است، ولی آمارها نشان می‌دهد حضور بانوان کمتر از آن حدی است که انتظار می‌رود.»

این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - گزارش در حالی منتشر می‌شود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - که شرکت‌های فعال در حوزه فناوری از نظر استخدام نیروی متخصص زیر ذره بین هستند. شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، فیسبوک، اپل، مایکروسافت و سایر شرکت‌ها، موظف هستند هر سال گزارش وضعیت نیروی کاری خود را از نظر تنوع جنسیتی ارائه دهند. البته شرکت‌هایی همچون اوبر هم دیده می‌شوند که هنوز درگیر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - مسایل تبعیض جنسیتی هستند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران

در بررسی انجام شده مشخص شد، با وجودی که بسیاری از شرکت‌ها نیروی فنی خانم استخدام می‌کنند ولی بانوان تنها 21 درصد نیروی کار فنی شرکت‌ها را تشکیل می‌دهند. این آمار در مورد بانوان رنگین پوست به 8 درصد می‌رسد.

ظاهرا فرهنگ نادرست کاری، عدم رعایت حقوق بانوان در محیط کاری و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زیراب استان مازندران - نگاه جنسیتی باعث بروز چنین وضعیتی شده است. هر سال، «جشن گریس هاپر» با حضور بانوان حوزه فناوری برگزار می‌شود و امسال نیز قرار است این مراسم با حضور 3000 زن حوزه فناوری برگزار شود. با این وجود آمارها نشان می‌دهد حضور زنان در مشاغل فنی هنوز بسیار کمرنگ است.

اگر تبعیض‌های جنسیتی کنار گذاشته شود، به نظر می‌رسد تا سال 2030 در ایالات متحده حداقل 3 میلیون نیروی خانم فنی باید بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone