🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23165.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از سه ابزار جدید برای استفاده ایمن از سرویس های گوگل

اکتبر امسال به نام ماه آگاهی از امنیت سایبری نام گذاری شده و گوگل این ماه را با ارائه سه ابزار جدید جشن گرفت که کنترل بیشتری را روی اپ های مپس، یوتیوب و اسیستنت ...

اکتبر امسال به نام ماه آگاهی از امنیت سایبری نام گذاری شده و گوگل این ماه را با ارائه سه ابزار جدید جشن گرفت که کنترل بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - را روی اپ های مپس، یوتیوب و اسیستنت در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت روز گذشته اعلام کرد که این ماه وضعیت incognito یا ناشناس را برای اندروید ارائه می کند و در ادامه آن را در اختیار کاربران iOS قرار می دهد.

با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - فعال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - شدن مد incognito در مپس، فعالیت های شما در این اپ از جمله موقعیت هایی که جستجو کرده اید دیگر روی اکانت گوگل ذخیره نمی شوند و گوگل نیز از آن اطلاعات برای شخصی سازی تجربه شما در مپس استفاده نخواهد کرد.

اما در مورد یوتیوب، گوگل از قابلیت اتو دیلیت یا حذف خودکار هیستوری رونمایی کرده که پیشتر به انتخاب شما تاریخچه سوابق و دیتای وب را پاکسازی می کرد. حالا اما آنطور که گوگل اعلام کرده میتوانید برای ذخیره شدن اطلاعات خود بازه مانی مشخص کنید (مثلا سه ماه، ۱۸ ماه یا تا زمانی که آنها را پاک کنید).

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان

و در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - انتها گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - امکانی را برای شما فراهم کرده که آخرین فرامین صوتی یا پرسش هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - که از اسیستنت سوال کرده اید را بدون نیاز به باز کردن آن در گوشی خود پاک کنید. برای این منظور صرفا میتوان با گفتن عبارت Hey Google, delete the last thing I said to you (یا سلام گوگل آخرین چیزی که به تو گفتم را پاک کن) یا delete everything I said to you last week (هرچیزی که هفته پیش به تو گفتم را پاک کن) مکالمات خود با اسیستنت را از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - بین ببرید. متاسفانه فعلا تنها میتوان مکالمات صورت گرفته با این دستیار دیجیتالی را ظرف یک هفته گذشته پاک کرد و در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - مکالمات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - قدیمی تر لازم است که به تنظیمات اسیستنت مراجعه کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان

گوگل همچنین خبر داده که دستیار دیجیتالی آن حالا با آمادگی بیشتری با پرسش های مختلف در مورد نگهداری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - دیتای کاربران روبرو می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - اطلاعات جدیدی را در خصوص حفظ حریم خصوصی دیتای شما ارائه می کند.

گوگل در کنار این سه ابزار مشغول ساخت قابلیت تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - ایست که بررسی پسوردها از طریق پسورد منیجر آن را راحت تر می کند و لاگین های شما از طریق کروم و اندروید را یکسان سازی می کند. به این ترتیب شما در کمترین زمان متوجه خواهید شد که آیا کلمه عبورتان تضعیف شده یا نه، از یک پسورد خاص در موقعیت های مختلف استفاده می کنید یا خیر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر گیلان استان گیلان - و پسوردهای ضعیف که حدس زدنشان هم آسان است را به راحتی تغییر دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone