🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23167.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از سرفیس نئو با نمایشگر تاشو رونمایی کرد

مایکروسافت در ادامه مراسم امروز خود در نیویورک، از جدیدترین عضو خانواده سرفیس یعنی تبلت تاشو سرفیس نئو نیز رونمایی کرد. البته این دستگاه نمونه اولیه بوده و در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد. سرفیس نئو با ...

مایکروسافت در ادامه مراسم امروز خود در نیویورک، از جدیدترین عضو خانواده سرفیس یعنی تبلت تاشو سرفیس نئو نیز رونمایی کرد. البته این دستگاه نمونه اولیه بوده و در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد. سرفیس نئو با یک نسخه مخصوص ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - ۱۰ به نام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - Windows 10X عرضه می‌شود که به خوبی بیانگر قابلیت‌های ویژه این دستگاه خواهد بود.

با توجه به ویدیو تبلیغاتی سرفیس نئو، مشخص است که این دستگاه از دو نمایشگر مجزا استفاده می‌کند. همچنین فضای زیادی بین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - دو نمایشگر این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - وجود دارد که به نوعی مایکروسافت با این کار، کاربرد این دستگاه را هم به علاقه‌مندان نشان داده است. احتمالا کاربران به جای نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - یک صفحه، دو صفحه مجزا را در دو نمایشگر سرفیس نئو باز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - خواهند کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان

کیبورد این دستگاه نیز در نوع خود جالب است. کاربران می‌توانند با گذاشتن کیبورد روی صفحه نمایشگر از این سرفیس نئو به عنوان یک لپ‌تاپ معمولی استفاده کنند. این کیبورد به صورت مغناطیس روی یکی از نمایشگر‌ها متصل می‌شود و کاربران می‌توانند با جابجا کردن آن، کاربرد‌های مختلفی را برای خود ایجاد کنند.

برای مثال اگر کیبورد در قسمت پایین نمایشگر باشد، فضای بالای نمایشگر تبدیل به منو انتخاب ایموجی‌ها می‌شود. همچنین در صورت گذاشتن این کیبورد در قسمت بالایی نمایشگر، فضای خالی پایین آن تبدیل به تاچ‌پد می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان

سرفیس نئو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - از چیپست اینتل استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - می‌‌کند و همچنین از قلم جدید سرفیس اسلیم پن نیز پشتیبانی می‌کند. ضخامت هر طرف دستگاه نیز ۵.۸ میلیمتر است و زمانی که دستگاه در حالت نوت‌بوک قرار گرفته، فضای کمی را اشغال می‌کند.

همچنین لولای این نمایشگر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر زنجان استان زنجان - دارد و کاربران می توانند در حالت‌های مختلف از آن استفاده کنند. سرفیس نئو سال آینده به بازار خواهد آمد. هنوز اطلاعاتی کاملی از سوی مایکروسافت در رابطه با این دستگاه منتشر نشده است. همچنین نام این دستگاه نیز در آینده ممکن است تغییر کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone