🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  2. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23166.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام برای مبارزه با قلدری اینترنتی حالت Restrict را معرفی کرد

اینستاگرام برای مبارزه با قلدری اینترنتی در این شبکه، حالت جدیدی به نام «Restrict» یا «محدود کننده» را معرفی کرد که به صاحب اکانت اجازه می دهد تا دسترسی کاربرانی که در کامنت های خود ...

اینستاگرام برای مبارزه با قلدری اینترنتی در این شبکه، حالت جدیدی به نام «Restrict» یا «محدود کننده» را معرفی کرد که به صاحب اکانت اجازه می دهد تا دسترسی کاربرانی که در کامنت های خود از کلمات توهین آمیز و زشت استفاده می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - کنند را بدون مطلع شدن آنها محدود کند.

طبق پستی که اینستاگرام منتشر کرده، با محدود کردن دسترسی کاربر خاطی کامنت های او فقط برای او قابل نمایش است و دیگران نمی توانند آنها را ببینند. کاربر می تواند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - با سوایپ کردن به سمت چپ روی کامنت مد نظر، رفتن به بخش تنظیمات حریم شخصی و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - یا از طریق اکانت کاربر مدنظر دسترسی وی را محدود کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی
به سه روش می توان دسترسی کاربر خاطی را محدود کرد.

در این روش کاربر مدنظر بلاک نمی شود و همچنان می توان کامنت او را با ضربه زدن روی پیام ظاهر شده مشاهده کرد که به نوعی شبیه پاسخ های Mute شده در توییتر است. در صورتیکه صاحب اکانت کامنت را تایید کند برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - بقیه نمایش داده می شود. پس از محدود کردن کاربر، برای کامنت های او نوتیفیکیشن ارسال نخواهد شد که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - باز هم از این لحاظ آنرا شبیه Mute در توییتر می کند.

محدود کردن کاربر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - روی پیغام خصوصی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - یا دایرکت هم تاثیر خواهد گذاشت و این پیام ها اول به درخواست ارسال پیغام خصوصی تبدیل می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - شوند و برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - آنها نوتیفیکیشن نیز ارسال نمی شود. البته صاحب اکانت همچنان می تواند پیام خصوصی را ببیند ولی کاربر محدود شده نمی تواند از خوانده شدن آن مطلع شده و یا وضعیت آنلاین شدن صاحب اکانت را ببیند.

اینستاگرام قابلیت Restrict را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - مبارزه با قلدری اینترنتی و همچنین محدود کردن کاربران قلدر در این شبکه قرار داده است. امکان بلاک کردن و مدیریت کامنت ها در این شبکه وجود دارد ولی این شبکه اجتماعی همچنان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - با مشکل «قلدری» (Bullying) دست و پنجه نرم می کند.

طبق گزارشی که پاییز گذشته در سایت The Atlantic منتشر شد، کاربران میزان قلدری در اینستاگرام را مشکلی «همیشگی» عنوان کردند. اینستاگرام از کاربران خود خصوصاً نوجوانان درخواست کرده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خمین استان مرکزی - تا در برابر کاربران قلدر کوتاه نیایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone