🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31957.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی فوجی فیلم از دوربین جان سخت فاین پیکس XP140

دوربین مقاوم فوجی فیلم فاین پیکس XP140 معرفی شد که در مقایسه با نسل قبلی استقامت بالاتری در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد و محدوده ایزوی آن نیز گسترده تر است. فاین ...

دوربین مقاوم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - فوجی فیلم فاین پیکس XP140 معرفی شد که در مقایسه با نسل قبلی استقامت بالاتری در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد و محدوده ایزوی آن نیز گسترده تر است.

فاین پیکس XP140  می خواهد در مکان هایی همراهتان باشد که نمی توانید از دوربین گوشی استفاده کنید. دوربین حالا تا عمق 25 متری زیر آب دوام می آورد. این میزان در مقایسه با مدل XP130 تا 25 درصد بیشتر است. با محصول جدید فوجی همچنین نباید نگرانی از بابت سقوط دوربین از ارتفاع 1.8 متری داشته باشید و حتی دمای منفی 10 درجه سانتیگراد هم مشکلی در کار فاین پیکس XP140 ایجاد نمی کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان

حسگر، 1/2.3 اینچی از نوع CMOS است و تصاویری با رزولوشن 16.4 مگاپیکسل را ثبت می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - کند. فیلم برداری هم با کیفیت 4K و 15 فریم در ثانیه یا 1080p و 60 فریم در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - ثانیه انجام می شود.

فوجی فیلم فاین پیکس XP140 به لنزی با زوم اپتیکال 5 برابری و گشودگی دیافراگم f/3.9-f/4.9 مجهز است. لرزشگیر تصویر روی حسگر امکان ثبت تصاویر در نور کم را ممکن می کند. محدوده ایزو هم تا 12800 قابل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - تنظیم است. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - نمایشگر، 3.0 اینچی و از نوع LCD بوده اما خبری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - از منظره یاب الکترونیکی نیست. باتری لیتیومی هم نوید ثبت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - تا 240 عکس با هر بار شارژ شدن را می دهد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان

به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - گفته فوجی فیلم حالت خودکار تشخیص صحنه در فاین پیکس XP140 در مقایسه با مدل قبلی بهبود یافته. دوربین جدید همچنین شامل سیستم فوکوس خودکار بر اساس تشخیص چشم است. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - علاوه بر این امکان ثبت عکس به محض خنیدن سوژه هم در نظر گرفته شده. این دوربین مشابه با XP130 قابلیت ثبت تا 10 تصویر در هر ثانیه به صورت همزمان را دارد. از دیگر امکانات می توان به وای فای و بلوتوث اشاره کرد.

فاین پیکس XP140 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - از حدود یک ماه دیگر در رنگ های زرد، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - سبز، سفید، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - نقره ای و آبی روانه بازار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نجف آباد استان اصفهان - می شود. انتظار می رود قیمت خرده فروشی در حدود 230 دلار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاییز نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ آیا طرفای گلدشت نجف آباد سرویس کار کولر گازی اجنرال دارید.
پاسخ: بله در گلدشت شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone