🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44298.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ در بسیاری از کشورهای دنیا یک منبع مهم خبری است

بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی بنیاد تحقیقات ژورنالیسم رویترز منتشر شده، تعداد افرادی که از فیسبوک به عنوان منبع خبری استفاده می کنند روز به روز در حال کاهش بوده و در عوض این ...

بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی بنیاد تحقیقات ژورنالیسم رویترز منتشر شده، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعداد افرادی که از فیسبوک به عنوان منبع خبری استفاده می کنند روز به روز در حال کاهش بوده و در عوض این آمار برای واتس اپ رو به افزایش است.

رویترز برای دستیابی به این آمار و ارقام تحقیقاتی جامع و گسترده در 36 کشور دنیا انجام داده و اطلاعاتش را از 71805 نظرسنجی جداگانه بدست آورده است. نتایج حاصله نشان می دهند که بیش از نیمی از جمعیت افراد شرکت کننده در این نظرسنجی از تمام 36 کشور، حالا کمتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از گذشته روی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فیسبوک به عنوان یک منبع خبری حساب باز می کنند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

البته با وجود این کاهش، %47 شرکت کنندگان در نظرسنجی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اعلام کرده اند که فیسبوک هنوز هم برای پیگیری اخبار منبع اصلی آن هاست، این در حالیست که فقط %15 از کل شرکت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنندگان در نظرسنجی واتس اپ را منبع خبری مهم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خود می دانند.

شاید در آمار کلی واتس اپ با فیسبوک فاصله بسیار زیادی داشته باشد، اما وقتی در آمار اختصاصی هر کشور دقیق شویم به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نتایج جالبی می رسیم. مطابق گزارش، در حال حاضر %51 از کاربران کشور مالزی، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - %36 درصد از کاربران کشور شیلی و %46 از برزیلی ها اخبار روزشان را از واتس اپ دریافت می کنند.

مسلما دنبال کردن خبرها از یک اپلیکیشن پیام رسان چندان منطقی به نظر نمی رسد. با این حال، در بسیاری از کشورها انتقاد از نظام حاکم می تواند مجازات زندان و حتی مرگ را به همراه داشته باشد، و از این حیث اپلیکیشن های پیام رسان رمزنگاری شده جای خوبی هستند که افراد بتوانند بدون واهمه از دستگیری و مجازات، آزادانه به بحث و گفتگو بپردازند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اما در ادامه گزارش رویترز می خوانیم که در بازه زمانی 2013 تا 2017، آمار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعداد شهروندان آمریکایی که نشریات چاپی را مهم ترین منبع خبری خود می دانند با 50 درصد کاهش مواجه بوده است.

همچنین مشخص شده که میان سن فرد و این که از کدام منبع اخبار را دریافت می کند، رابطه مستقیمی وجود دارد. به عنوان مثال، در تمام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کشورها %33 از افراد 18 تا 24 ساله - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ترجیح می دهند که خبرها را از شبکه های اجتماعی دنبال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنند. این در حالیست که وبسایت های خبری، تلویزیون و روزنامه ها با آمار %31، %24 و %5 در رتبه های بعدی قرار دارند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اما بالعکس، افراد 55 ساله و مسن تر تلویزیون را به عنوان مهم ترین منبع پیگیری اخبار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برگزیده اند که شامل %51 آمار می شود. در همین طیف سنی %28 افراد وبسایت های خبری و %11 روزنامه ها را مهم ترین منبع دریافت اخبار خود می دانند و این در حالیست که فقط %7 آن ها برای این کار به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند.

با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توجه به این آمار و ارقام می توان دریافت که اگر مشکلی با شبکه های اجتماعی ندارید (و در ایران که تلگرام مهم ترین منبع دریافت خبرهاست، زندگی نمی کنید) - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - احتمالا منبع خبری اصلی شما واتس اپ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone