🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44300.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل بابت دستکاری نتایج جستجو، باید 2.7 میلیارد دلار به اتحادیه اروپا غرامت بدهد

گوگل به تازگی از سوی اتحادیه اروپا، به پرداخت مبلغ رکوردشکن 2.7 میلیارد دلار به خاطر زیر پا گذاشتن قانون رقابت محکوم شده است. این تصمیم پس از تحقیقاتی 7 ساله روی الگوریتم های جستجوی ...

گوگل به تازگی از سوی اتحادیه اروپا، به پرداخت مبلغ رکوردشکن 2.7 میلیارد دلار به خاطر زیر پا گذاشتن قانون رقابت محکوم شده است. این تصمیم پس از تحقیقاتی 7 ساله روی الگوریتم های جستجوی کمپانی آمریکایی اتخاذ شده و در نهایت اتحادیه اروپا به نتیجه رسیده که گوگل به «سو استفاده از جایگاه برتر خود» پرداخته و سرویس مقایسه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فروش محصولاتش را بالاتر از سایر رقبا به نمایش در آورده. گفتنی است که غرامت گوگل، بیشترین مقدار در تاریخ اتحادیه اروپا است و از غرامت 1 میلیارد دلاری اینتل نیز به مراتب بیشتر به حساب می آید.

هدف اصلی این پرونده، Google Shopping است؛ قابلیتی درون موتور جستجوی این کمپانی که به مقایسه قیمت محصولات می پردازد. کمیسیون قانون رقابت اروپا می گوید که گوگل با Google Shopping، نتایجی «بی توجه به ارزش محصول» را نشان می دهد و حق دیده شدن را از بسیاری از سازندگان سرویس های مقایسه ای مختلف سلب می نماید. اتحادیه اروپا می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گوید به خاطر برتری گوگل در اروپا، نباید به این کمپانی اجازه داد تا رقبایش را تضعیف کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بعد از تصمیم گیری اخیر اتحادیه اروپا، گوگل حالا باید الگوریتم رده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بندی وب سایت ها را در جستجوگر خود تغییر دهد تا «اصل ساده رفتار مساوی با سرویس های مقایسه خرید رقیب و سرویس خود» - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را رعایت کرده باشد. این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تصمیمی مهم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است که گوگل آن را سرسری نخواهد گرفت. اگر این تغییرات اعمال نشود، اتحادیه اروپا می گوید که گوگل به پرداخت جریمه های روزانه -تا سقف 5 درصد از مقدار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فروش- محکوم می شود.

در حالی که گوگل هنوز به صورت تمام و کمال با این تصمیم موافقت نکرده و می گوید که باید رای کمیسیون اتحادیه اروپا را بررسی کند، گفتنی است این تصمیم اروپایی ها قطعاً دنیای کار و تجارت ایالات متحده را خشمگین خواهد کرد که مدتی است اتحادیه اروپا را به برخورد ناعادلانه با کمپانی های تکنولوژی آمریکایی محکوم کرده اند.

با بررسی پرونده های قانون رقابت کمیسیون اتحادیه اروپا در سال های 2010 الی 2017 نیز متوجه می شویم که تنها 15 درصد از این پرونده ها، مربوط به کمپانی های آمریکایی بوده اند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و تقریباً دو سوم آنها، به شرکت های اروپایی ارتباط داشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone