🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31885.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هکاتون Code Up با موضوع پخش کننده‌های آنلاین برگزار شد

اولین هکاتون متن‌ باز Code Up با موضوع پخش‌کننده (Player) ویدئویی آنلاین با همکاری Quera و Dideo در فضای اشتراکی باکس دانشگاه شریف برگزار شد. Code Up یک هکاتون متن‌ باز است که با هدف حمایت از ...

اولین هکاتون متن‌ باز Code Up با موضوع پخش‌کننده (Player) ویدئویی آنلاین با همکاری Quera و Dideo در فضای اشتراکی باکس دانشگاه شریف برگزار شد.

Code Up یک هکاتون متن‌ باز است که با هدف حمایت از جنبش نرم‌افزار آزاد در ایران راه‌اندازی شده است. افراد فعال در این رویداد، هر فصل به سراغ فناوری‌هایی می‌روند که جای خالی نسخه متن‌باز آن‌ها در ایران احساس می‌شود تا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - بنا به تعبیر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - خودشان به رشد جامعه توسعه‌دهندگان کشورمان کمک شود. در این هکاتون هم به سراغ موضوعی رفته بودیم که چالش اصلی دولوپرها بود و در سایت‌های معروف جهانی راه حل‌های ارزنده‌ای یافت نمی‌شد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان

صبح روز پنجشنبه ۹ اسفند جمعی از برنامه‌نویسان از برترین دانشگاه‌های تهران، اصفهان، قزوین و ... گرد هم آمدند و در مراسم معرفی و تیم‌سازی شرکت کردند. در این قسمت از رویداد قرار بود هر فردی از تجربیات کار و برنامه‌نویسی و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - علایق - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - خود بگوید. شرکت‌کنندگان از شرکت‌های دیجیکالا، ایرانسل، توسن، کافه‌بازار، تپسل، سحاب‌پرداز، رهنماکالج، فیبز، متریکس، مدیا اد، ورسک، سین تک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - دانشگاه قزوین و ... در این مسابقه شرکت کردند و به تیم‌های سه نفره تقسیم شدند که هر تیم شامل توسعه‌دهنده Front-end و Back-end بود.

بعد از شرکت در یک کارگاه ۲ ساعته، تیم‌ها با استفاده از توضیحات و آموزش‌ها توسط منتورها، آمادگی لازم برای شروع - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - رقابت در یک محیط دوستانه را کسب کردند و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - در طی ۶ ساعت کدنویسی، روز نخست این هکاتون را به پایان رساندند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان

روز جمعه ۱۰ اسفند، دومین روز از مسابقه هکاتون متن‌باز کدآپ، آغاز شد. تیم‌ها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - در رقابتی تنگاتنگ و پر از هیجان به کدنویسی پرداختند. ویژگی منحصر به فرد کدآپ این بود که، متنورها از شرکت دیدئو در طول  رقابت به آموزش و راهنمایی تیم‌ها میپرداختند تا درکنار رقابت، تیم‌ها یادگیری هم داشته باشند.

«محمود کریمیان» هم‌بنیانگذار دیدئو درباره حوزه پلیرهای ویدئویی به دیجیاتو می‌گوید:

«در سال‌های اخیر پیشرفت‌ها و فرصت‌های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - چشم‌‌گیری رو در حوزه‌ی محتوا و ویدئو شاهد هستیم. هم در خارج و هم در داخل ایران‌.با توجه به اینکه ما هم در دیدئو حدود ۴ سال هست که در این حوزه فعال هستیم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - و به طور ملموسی چالش‌های این حوزه رو حس کردیم، با همفکری دوستان کوئرا تصمیم گرفتیم یکی از مهم‌ترین چالش‌های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - فنی در حوزه‌ی ویدئو رو در قالب یک مسابقه برگزار کنیم.»

کریمیان حوزه پلیر ویدئویی و پلاگین‌های مختلف برای آن را یک حوزه بکر می‌داند که هنوز هم جای کار بسیاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد. به گفته او این موضوع بکر بودن پلیرها در دو روز هکاتون هم توسط تمامی تیم‌های شرکت کننده مورد تایید قرار گرفته و آنها با چالش‌های فنی زیادی مواجه شدند:

«شرکت‌کننده‌ها کدهاشون رو به صورت عمومی داخل گیت‌هاب قرار می‌دهند و در ادامه خودشان و یا هر فرد دیگری می‌توانند از این کدها استفاده کنند و حتی آن را گسترش دهند تا به یک محصول قابل استفاده برسد. سعی کردیم با این کار در حوزه‌ Open Source - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - یک حرکت خوبی انجام بشود و امیدواریم این روند در اکوسیستم کشور ادامه‌دار باشد.»

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان

در مراسم اختتامیه، مهندس «محمد فرزانه‌پور» همبنیانگذار دیدئو گزارشی در مورد دستاوردهای چند ساله‌ی دیدئو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - و هم‌چنین آمار و اطلاعات جالبی از تعداد کاربران و حجم ترافیک دیدئو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - در سال اخیر ارائه داد: «۲ میلیون جست‌وجوی یکتا در سال ۹۷، ۱۰۰ میلیون ویدئو یکتای مشاهده شده، ۶ میلیون کاربر یکتای ماهانه، ۶هزار بازخورد از کاربران در ماه نمونه‌ای از این آمارها هستند.»

او همچنین از نسل جدید کسب و کار محتوا در دیدئو(به آدرس Dideo.tv) که برای تولیدکنندگان امکان درآمدزایی را فراهم کرده است رونمایی کرد و خبر از عرضه اپلیکیشن دیدئو تا چند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - هفته آینده داد.

شرکت‌کنندگان بعد از مسابقه در پنلی که با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - موضوع نقش برنامه‌نویسان در استارتاپ‌ها، آینده تکنولوژی و کارآفرینی بود شرکت کردند؛ پنلی که با حضور افرادی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - چون «لقمان آوند» (موسس وبسایت سون‌لرن) «وحید رجبلو» (موسس استارتاپ توانیتو) و «محمدباقر تبریزی» (مدیرعامل Quera) برگزار شد و در آن به اهمیت جنبش نرم افزار آزاد تاکید شد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان

در پایان این هکاتون به تیم‌ها براساس امتیاز دریافت شده از حل سوالات جوایزی از سوی شرکت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - دیدئو اهدا شد. تیم اول برنده ۲۱ میلیون ریال، تیم دوم برنده ۹ میلیون ریال و به تیم دیگری که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اصفهان استان اصفهان - به صورت تصادفی انتخاب شده بود، برنده ۳ میلیون ریال شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone