🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43245.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویر منتسب به شیشه پنل جلویی آیفون 8 و گلکسی نوت 8 در کنار هم

تقریباً هر روز اخبار و تصاویر جدیدی از پرچمداران مورد انتظار سامسونگ و اپل منتشر می شود که در جدیدترین مورد، یک تصویر از دو پنل متفاوت در کنار یکدیگر که منتسب به گلکسی نوت ...

تقریباً هر روز اخبار و تصاویر جدیدی از پرچمداران مورد انتظار سامسونگ و اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - منتشر می شود که در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جدیدترین مورد، یک تصویر از دو پنل متفاوت در کنار یکدیگر که منتسب به گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نوت 8 و آیفون 8 هستند به اینترنت راه یافته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگرهای هر دو دستگاه حاشیه های باریکی دارند

بر اساس گزارشات، یک منبع چینی آگاه از صنعت این تصویر را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و البته در ارتباط با مشخصات موبایل های مورد بحث اظهار نظری نکرده است؛ هرچند با توجه به تصویر می توان گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهای هر دو دستگاه از حاشیه های اندکی برخوردار هستند و از لحاظ ظاهری، با تصاویر و شایعات قبلی مطابقت دارند.

همچنین پیروی نوت 8 از زبان طراحی پرچمداران امسال سامسونگ نیز کاملاً در تصویر مشهود است و حضور نمایشگر Infinity با نسبت ابعاد 18.5:9 در آن تقریباً قطعی است.

از سوی دیگر اما درباره آیفون 8 نمی توان اظهار نظر خاصی کرد؛ به جز این که در قسمت بالا و دو طرف دوربین جلو و سنسورها، فضای خالی مشاهده می شود که احتمالاً بر حضور نمایشگر LED ثانویه برای نمایش وضعیت آنتن و باتری دلالت دارد.

طبق اخبار موجود، هر دو محصول امسال به بازار معرفی می شوند که در این میان فبلت سامسونگ زودتر از رقیب آمریکایی خود در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone