🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43244.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی مایکروسافت، خواندن متن و درک محتوا را به همنوعانش آموزش می دهد

هوش مصنوعی مرکز تحقیقاتی مایکروسافت (Microsoft Research AI) که یکی از پیشگامان حوزه یادگیری ماشین به شمار می رود، توانایی بی نظیری در مطالعه متون مختلف و ارائه پاسخ های مختصر و مفید بر اساس ...

هوش مصنوعی مرکز تحقیقاتی مایکروسافت (Microsoft - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - Research AI) که یکی از پیشگامان حوزه یادگیری ماشین به شمار می رود، توانایی بی نظیری در مطالعه متون مختلف و ارائه پاسخ های مختصر و مفید بر اساس محتوای آن دارد.

با استفاده از این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - قابلیت، موتورهای جستجو می توانند به جای معرفی صفحه حاوی مطلب مرتبط با جستجوی کاربر، مستقیماً - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به سؤالات آنها پاسخ دهند. با این حال، تاکنون باید هوش مصنوعی مورد بحث توسط انسان و با استفاده از مجموعه سؤال و جواب های مشخص و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - تخصصی آموزش داده می شد.

حال مایکروسافت گامی بزرگ به جلو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - برداشته و نوعی هوش مصنوعی را توسعه داده که ابتدا با استفاده از تنها یک مجموعه متن - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - مشخص در رابطه با داده های مهم، آموزش می بیند و سپس قادر است به صورت خودکار، سؤال و جواب هایی را از متون دیگر بیرون بکشد. به مثال های زیر توجه کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

پس از این گام، هوش مصنوعی قادر است مهارتش در درک مطلب و تولید سؤال و جواب های مشخص از هر محتوای جدید را به هوش مصنوعی بعدی نیز انتقال دهد، یا به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - عبارتی، AI دیگر را به شاگردی قبول کند. مایکروسافت با بهره گیری از این سیستم که به نام SynNet معروف است، توانسته نتایج بسیار دقیق تری را در حوزه هایی کسب نماید که در حالت عادی، اطلاعات کافی برای آموزش هوش مصنوعی در آنها وجود ندارد.

در نمودار زیر می بینید سیستم SynNet که فقط با استفاده از مقاله های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - ویکی پیدیا آموزش دیده، در حوزه خبری هم عملکردی نزدیک به هوش مصنوعی ویژه این بخش یعنی NewsQA ارائه می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

اگر شما هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - با هشدارهای ایلان ماسک در مورد آینده هراس انگیز هوش مصنوعی آشنا باشید، قطعاً به این نتیجه رسیده اید که AI - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - با دستیابی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به دو توانایی اساسی مورد بحث، یعنی درک محتوای متنی و آموزش به همنوعش، به سرعت و با سهولت هرچه بیشتری به کسب دانش از میان اطلاعات پراکنده موجود در سرتاسر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - فضای اینترنت خواهد پرداخت، و اینجاست که باید کمی نگران شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone