🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43241.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیر عامل تلگرام: موبوگرام نا امن است و استفاده از آن را توصیه نمی کنم

از میان تمام تلگرام های غیر رسمی محبوب میان ایرانی ها بدون شک موبوگرام پرطرفدارترین و پرجمعیت ترین آن هاست. اگر شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص موبوگرام هستید، شاید دانستن این نکته ...

از میان تمام تلگرام های غیر رسمی محبوب میان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ایرانی ها بدون شک موبوگرام پرطرفدارترین و پرجمعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ترین آن هاست. اگر شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص موبوگرام هستید، شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که مدیر عامل تلگرام این اپلیکیشن را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - فاقد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - امنیت کافی دانسته و توصیه کرده که از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - استفاده نکنید.

ساعاتی پیش یکی از کاربران ایرانی توییتر نظر پاول دورف را بابت حذف قسمت پروکسی در تلگرام های غیر رسمی ای همچون موبوگرام جویا شد. دورف در پاسخ این گونه واکنش نشان داد: «موبوگرام یک شاخه منسوخ و نا امن تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - از ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. استفاده از آن را توصیه نمی کنم».

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران

دورف در ادامه پاسخ خود و در واکنش به این که به جز موبوگرام تلگرام های غیر رسمی دیگری هم در ایران فعال بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و قابلیت هایی همچون حالت روح را به کاربران ارائه می کنند اذعان داشت که «این اپلیکیشن ها باید به زودی قابلیت هایی مثل حالت روح را حذف کنند، چرا که این قابلیت ها رفتارهای متعارف و حریم خصوصی را نقض می کنند».

وی در ادامه اعلام کرد که تلگرام به زودی قوانین خود را برای نسخه های غیر رسمی این پیام رسان شفاف سازی خواهد کرد: «اگر آنها [تلگرام های غیر رسمی] این قوانین را نادیده بگیرند، ما برای حفاظت از حریم شخصی کاربران خود وارد عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهیم شد».

با این اوصاف باید ببینیم که واکنش تیم هانیستا، سازنده موبوگرام و دیگر تلگرام های غیر رسمی نسبت به اظهارات دورف چگونه خواهد بود.

به روز رسانی: ساعاتی پیش تیم هانیستا به اظهارات دورف در کانال رسمی (hanista_channel@) این اپلیکیشن واکنش نشان داده که آن را در ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - می خوانید:

1- متاسفانه یک شخص با اعلام اشتباه اینکه امکان تنظیمات پروکسی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - موبوگرام حذف شده است، باعث بوجود آمدن این سوء تفاهم برای مدیرعامل تلگرام شده است.

2- مدیر عامل تلگرام به صورت قاطع اعلام نکرده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - است که موبوگرام نا امن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. بلکه گفته است که موبوگرام به صورت بالقوه نا امن است (ممکن است ناامن باشد). احتمالا دلیل آن هم غیر رسمی بودن برنامه و توسعه آن توسط یک گروه برنامه نویس ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و توییت اشتباه قبلی است.

3- - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - ظاهرا مدیرعامل تلگرام با موبوگرام آشنایی ندارد، چون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - موبوگرام را خیلی قدیمی و منسوخ (آپدیت نشده) خطاب کرده است در حالی که موبوگرام همیشه با آخرین سورس منتشر شده تلگرام آپدیت می شود.

4- بخش پروکسی در موبوگرام حذف نشده و همانند تلگرام، این امکان در صفحه تنظیمات - اطلاعات و ذخیره سازی قرار دارد.

5- ما از همینجا از مدیرعامل تلگرام تقاضا می کنیم که موبوگرام را به صورت کامل و تخصصی بررسی کند و در صورت وجود کوچکترین مشکل امنیتی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - را اعلام و دسترسی آن را مسدود کند.

6- از انتشار اولین نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - موبوگرام نزدیک به 2 سال گذشته است و همیشه سعی ما بر این بوده که با ایده های جدید و در نظر گرفتن نیازها و درخواست های شما کاربران عزیز، برنامه ای ارائه دهیم تا بتوانید تلگرام را با زبان فارسی و امکانات بیشتر و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فریدون کنار استان مازندران - جذابتری تجربه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone