تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20490.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری Boothole کشف شد؛ میلیاردها سیستم لینوکسی و ویندوزی در خطر

محققان آسیب پذیری جدیدی به نام BootHole شناسایی کرده‌اند که قبل از بالا آمدن سیستم عامل فعال شده و به هکرها دسترسی لجام گسیخته به سیستم را می‌دهد. با اینکه سیستم‌های لینوکسی مستقیماً در معرض خطر ...

محققان آسیب پذیری جدیدی به نام BootHole شناسایی کرده‌اند که قبل از بالا آمدن سیستم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - عامل فعال شده و به هکرها دسترسی لجام گسیخته به سیستم را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌دهد. با اینکه سیستم‌های لینوکسی مستقیماً در معرض خطر این آسیب پذیری هستند، اما به گفته محققان کامپیوترهای ویندوزی از یک دهه گذشته تاکنون نیز در برابر آن آسیب پذیر بوده و هکرها می‌توانند کامپیوتر را بدون هیچ نشانه‌ای هک کنند.

آسیب پذیری BootHole - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - از فرآیند بوت شدن کامپیوتر و سیستم UEFI Secure Boot که باید از فرآیند بوت محافظت کند، سوءاستفاده می‌کند. گوشی‌ها و PCها نرم افزاری به نام بوت لدر (bootloader) دارند که بالا آمدن سیستم عامل و مدهای ریکاوری را مدیریت می‌کند. سیستم UEFI Secure Boot برای محافظت از فرآیند بوت شدن توسعه داده شد تا مجوز اجرای بوت لدرها و فریم‌ورهای معتبر را داده و از اجرای نمونه‌های مخرب جلوگیری کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان

مشکل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - زمانی رخ می‌هد که خود بوت لدر حاوی باگی باشد که امکان دسترسی سطح بالا به سیستم عامل را بدهد. این مشکل در بوت لدر GRUB2 که تقریباً در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - تمام توزیع‌های لینوکس استفاده می‌شود، به چشم می‌خورد. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - بوت لدر با مجوزهای بیشتری نسبت به روت سیستم عامل یا ادمین اجرا شده و تصدیق آن تنها از طریق گواهینامه امضا کد دیجیتال (Code Signing) یا کد تاییدیه صورت می‌پذیرد. اگر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - هکر بوت لدر را با نمونه معتبر اما قابل دستکاری تعویض کند، فرآیند Secure Boot فریب خواهد خورد.

آسیب پذیری BootHole به دلیل توافق صنعت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - کامپیوتر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - جهت استفاده از گواهینامه UEFI CA مایکروسافت، علاوه بر سیستم‌های لینوکسی تقریباً تمام کامپیوترهای بازار در چند سال اخیر را نیز هدف قرار می‌دهد.

محققان شرکت امنیتی Eclypsium که آسیب پذیری BootHole را کشف کرده‌اند، خواهان بروزرسانی گسترده کامپیوترها شده‌اند؛ اتفاقی که احتمالاً سالها طول خواهد کشید. تا پیش از انتشار بروزرسانی رسمی کاربران می‌توانند با اقداماتی همچون نصب آپدیت‌های امنیتی غیررسمی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - و مراقب بیشتر در نصب برنامه‌های ناشناس، مانع از فعالیت این آسیب پذیری شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone