🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43240.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمندی با چهره ربات ترمیناتور و هوش مصنوعی الکسا

احتمالاً سری فیلم های «ترمیناتور» یا نابودگر را دیده اید؛ در این فیلم ها هوش مصنوعی «SkyNet» به انسان ها اعلان جنگ داده و رباتی تحت عنوان «T-800» (با بازی آرنول شوارتزنگر) نیز در طول ...

احتمالاً سری فیلم های «ترمیناتور» - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یا نابودگر را دیده اید؛ در این فیلم ها هوش مصنوعی «SkyNet» به انسان ها اعلان جنگ داده و رباتی تحت عنوان «T-800» (با بازی آرنول شوارتزنگر) نیز در طول فیلم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به دنبال کشتن شخصیت اصلی داستان است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

حال یک شرکت انگلیسی به نام «AC Worldwide» پیدا شده که با الهام از فیلم های ترمیناتور، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اسپیکر هوشمندی را به شکل سر ربات T-800 و با بهره گیری از دستیار هوشمند آمازون یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - «الکسا» توسعه داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

دستگاه مورد بحث که ابعادی بزرگتر از اسپیکرهای هوشمند استاندارد دارد، به بلوتوث، وای فای و ورودی صدای AUX مجهز شده و بر اساس اظهارات سازنده، صدایی شفاف با بیس قدرتمند ارائه می کند، و در صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اجرایی شدن پروژه با قیمتی بیش از 400 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اسپیکر ترمیناتور با داشتن یک دوربین، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نقش سیستم امنیتی خانه را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیز ایفا می کند

اسپیکر ترمیناتور علاوه بر قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های اسپیکرهای هوشمند معمولی، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک دوربین نیز در چشم چپ خود دارد که کاربر می تواند از آن به عنوان دوربین امنیتی در منزل استفاده کند. لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به ذکر است که AC Worldwide یک اپلیکیشن اختصاصی نیز برای سیستم عامل های اندروید و iOS توسعه داده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که امکان پخش زنده تصاویر دوربین را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای مالک فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرد. در ضمن خریداران به یک سال فضای ابری رایگان نیز برای ذخیره سازی ویدیوهای ضبط شده دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است پروژه مورد بحث در حال حاضر از طریق «Kickstarter» تامین مالی می شود و افرادی که در سرمایه گذاری آن شرکت می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنند، اسپیکر خود را به قیمت 316 دلار دریافت خواهند کرد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ادامه رندرهایی از این اسپیکر جالب را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone