🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28717.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اشتباه امنیتی، کدهای منبع سامسونگ را در معرض خطر قرار داد

سهل انگاری های امنیتی هر از گاهی در شرکت های بزرگ حوزه فناوری اتفاق می افتند که در صورت اطلاع و سوء استفاده مهاجمان، به رسوایی های بزرگی هم تبدیل می شوند. بر اساس گزارش ...

سهل انگاری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - های امنیتی هر از گاهی در شرکت های بزرگ حوزه فناوری اتفاق می افتند که در صورت اطلاع و سوء استفاده مهاجمان، به رسوایی های بزرگی هم تبدیل می شوند.

بر اساس گزارش یک محقق امنیتی اماراتی به نام «مصعب حسین»، شرکت سامسونگ به مدت سه هفته بخش قابل توجهی از فایل ها و پروژه های خود را بدون پسورد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - و با دسترسی همگانی اداره می کرده که در صورت حمله هکرها، می توانست صدمات جبران ناپذیری به بار بیاورد.

سامسونگ دسترسی‌ها را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - مسدود کرده و در حال بررسی موضوع است

فایل های مورد بحث که در قالب - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - پروژه های گیت‌لب و در دامنه های تحت تملک سامسونگ قرار داشتند، حاوی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - کد منبع پروژه هایی مانند خدمات بیکسبی و پلتفرم اشیای هوشمند سامسونگ نیز بودند. علاوه بر پروژه های مورد اشاره، اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی به خدمات تحت وب آمازون AWS (که مهندسان سامسونگ برای انجام امور از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - آن استفاده می کنند) و همچنین توکن های گیت‌لب برای دسترسی بیشتر به پروژه ها هم در فایل های مورد بحث وجود داشتند که خطرساز بودن این سهل انگاری را بیش از پیش یادآور می شود.

البته سخنگوی سامسونگ اظهار داشته که این شرکت بلافاصله تمام دسترسی ها را مسدود کرده و مشغول بررسی موضوع و تعریف مجدد کلمات عبور و دسترسی ها است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران

با این حال مصعب حسین اظهار داشته که در تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) موضوع را با کمپانی کره ای درمیان گذاشته اما این شرکت از تاریخ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - 30 آوریل (10 اردیبهشت) شروع به مسدودسازی دسترسی ها نموده است.

لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - که تهدید اصلی متوجه سامسونگ، احتمال دسترسی هکرها به فایل های مورد اشاره بوده که در چنین شرایطی، می توانستند با تزریق بد افزار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - به داده های موجود، در آینده از طریق نصب فراگیر سرویس هایی نظیر بیکسبی روی محصولات سامسونگ، پروژه های مخرب بزرگی را پیاده سازی کنند.

گفتنی است بر اساس - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - بررسی ها، در بازه زمانی مذکور هیچ دسترسی غیر مجاز یا مشکوکی به فایل های سامسونگ وجود نداشته و مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است؛ با این حال چنین سهل انگاری بزرگی از جانب - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - کمپانی سامسونگ می توانست به یک رسوایی عظیم تبدیل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران - شود.

- تعمیرات مایکروفر کندی در شهر مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone