🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28716.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از اضافه شدن واقعیت افزوده به جستجوگر خود خبر داد

کنفرانس I/O 2019 دقایقی پیش با نمایش قابلیت‌های جدید موتور جستجوی گوگل در مانتین ویو کالیفرنیا آغاز شد. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل با حضور روی استیج ضمن خوشامدگویی به حضار نطق اولیه خود را ...

کنفرانس I/O 2019 دقایقی پیش با نمایش قابلیت‌های جدید موتور جستجوی گوگل در مانتین ویو کالیفرنیا آغاز شد. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل با حضور روی استیج ضمن خوشامدگویی به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - حضار نطق اولیه خود را با این جملات آغاز کرد:

«گاهی وقت‌ها مفید‌ترین چیز برای درک دنیا این است که آن را به چشم خود ببینید». پیچای با این جمله، به طور غیر مستقیم به سرویس بینایی کامپیوتری «لنز» اشاره کرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - که قرار است از این پس نقش پررنگ‌تری در موتور جستجوی گوگل ایفا کند.

به گفته پیچای، گوگل ترکیبی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - تکنولوژی بینایی کامپیوتری و واقعیت افزوده را به کار خواهد گرفت تا گوشی شما را به ابزار قدرتمندی برای جستجو تبدیل کند؛ خواه مشغول گشتن به دنبال یک کالای خاص باشید یا اینکه بخواهید در مورد منظومه شمسی بیشتر بدانید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان

گوگل تصمیم گرفته که به کمک دو فناوری مذکور، نتایج جستجوی پویاتر و جذاب‌تری را برایتان به نمایش درآورد. چشمه‌ای از این رویکرد جدید جستجو با جستجوی عبارت «خم شدن ماهیچه‌ها» به نمایش درآمد که جستجوگر گوگل مدل سه‌بعدی کاملا گویایی از این موضوع را به نمایش گذاشت. کاربران می‌توانند این مدل سه‌بعدی را به لطف واقعیت افزوده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - به دنیای واقعی آورده و در پس‌زمینه دوربین آن را با دقت بررسی کنند.

اما مثال دیگری که گوگل روی استیج I/O به نمایش درآورد، در مورد خرید اینترنتی بود. در این دمو یک جفت کفش ورزشی نیو بالانس مورد جستجو قرار گرفت که کاربر می‌توانست آن را از زوایای مختلف مشاهده کرده و حتی آن را کنار لباس‌هایش قرار دهد تا بدین ترتیب از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - ست بودن کفش با لباس‌هایش مطمئن شود.

همچنین اعلام شد که گوگل لنز قرار است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - نسبت به قبل پیشرفته‌تر شود. این سرویس گوگل تا امروز می‌توانست با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اشیاء قرار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - گرفته روبروی دوربین گوشی را تشخیص دهد. اما دقایقی پیش اعلام شد که لنز حالا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - از پس کارهای پیچیده‌تری مثل تشخیص منوی یک رستوران و برجسته کردن غذاهای محبوب آن برای کاربر هم بر می‌آید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان

ضمنا گوگل لنز حالا می‌تواند با تشخیص نوشته‌های حک شده روی در و دیوار یا تابلوهای خیابانی، آن‌ها را همزمان به صورت صوتی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - و متنی برایتان ترجمه کند؛ قابلیتی که بیش از همه جهانگردان از آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - استقبال خواهند کرد.

اما مضاف بر بهینه‌سازی واقعیت افزوده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - و لنز، گوگل اعلام کرد که به زودی محتوای بیشتری به نتایج جستجوی خود اضافه خواهد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد که بیشتر شامل اخبار و پادکست‌ها می‌شوند. به عنوان مثال، با جستجوی کلمه «سیاهچاله» می‌توانید ضمن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خوانسار استان اصفهان - دنبال کردن خبرهای متنی در میان پادکست‌های مرتبط با کلمه سیاهچاله هم به دنبال نتیجه بگردید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone