تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13697.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای هواوی واچ ۳ با دکمه‌ای شبیه به اپل واچ منتشر شد

هواوی واچ ۳ چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود و حالا چند روز مانده به مراسم این شرکت، رندرهای هر دو مدل آن شامل واچ ۳ و واچ ۳ پرو فاش شده‌اند. در این رندرها دستگاهی ...

هواوی واچ ۳ چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود و حالا چند روز مانده به مراسم این شرکت، رندرهای هر دو مدل آن شامل واچ ۳ و واچ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - ۳ پرو فاش شده‌اند. در این رندرها دستگاهی خوش‌تراش، با بدنه‌ای باکیفیت و نمایشگر دایره‌ای دیده می‌شود.

در دو تصویری که از هواوی واچ ۳ در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، دو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - نسخه از این سری قابل مشاهده‌اند. مدل اول احتمالا فریمی از جنس یاقوت کبود و بند سیلیکونی دارد. مدل دوم اما از فریمی با جنس فولاد ضدزنگ و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - بند چرمی بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان

نمایشگری که در این رندرها دیده می‌شود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد و کاملا به سمت لبه‌های دستگاه کشیده شده است. حاشیه‌های کنار صفحه هم کمی خمیدگی دارد، با این حال، کیفیت تصاویر موجود آن قدر واضح نیست که بتوانیم درباره تجربه احتمالی استفاده از این نمایشگر نظر دهیم.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان

در رابط کاربری هواوی واچ ۳ ویجت‌هایی دیده می‌شود که شامل زمان و تاریخ، آب و هوا و بخش موسیقی است. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - افزون بر این، آیکن دستیار صوتی Celia را می‌بینیم. این دستگاه در سمت راست بدنه دو دکمه فیزیکی دارد که دکمه بالایی بسیار جالب توجه است. ظاهر این دکمه می‌تواند یادآور دکمه معروف اپل واچ باشد که امکان چرخیدن و کلیک شدن را دارد.

متاسفانه در حال حاضر تصویر دیگری از هواوی واچ ۳ منتشر نشده اما شاید در این چند روز باقی مانده شاهد افشای اطلاعات بیشتری از این ساعت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - هوشمند باشیم. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - طبق گزارش‌ها، هواوی قرار است چهارشنبه از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی، تبلت میت‌پد پرو ۲ و حتی شاید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - سری P50 رونمایی کند. البته درباره سری P50 مطمئن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - نیستیم و شاید بهتر باشد که این شایعه را قطعی در نظر نگیریم.

هواوی سیستم عامل هارمونی را برای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان - کاهش اتکا به اندروید و تقلیل اثر تحریم‌های آمریکا توسعه داده. این سیستم عامل می‌تواند روی دامنه گسترده‌ای از محصولات هواوی اجرا شود.

- تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نیشابور استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone