🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14709.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر زنده هواوی P50 فاش شد: دوربین چهارگانه با طراحی متفاوت

تاکنون شایعات و رندرهای زیادی از سری هواوی P50 منتشر شده و امروز بالاخره اولین تصاویر زنده از مدل استاندارد این خانواده را می‌بینیم. این تصاویر افشایی نسخه سفید و سیاه P50 را نشان می‌دهند ...

تاکنون شایعات و رندرهای زیادی از سری هواوی P50 منتشر شده و امروز بالاخره اولین تصاویر زنده از مدل استاندارد این خانواده را می‌بینیم. این تصاویر افشایی نسخه سفید و سیاه P50 را نشان می‌دهند که نسبت به نسل قبل ماژول دوربین متفاوتی دارد.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه به نام «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی چینی ویبو، شکل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - ماژول دوربین این گوشی هنوز رمزآلود و ناشناخته است. طبق شایعات هواوی P50 یک نمایشگر ۶.۳ اینچی دارد که در بالا از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - یک حفره کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می‌برد. هواوی پارسال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - در P40 از یک حفره بیضی شکل برای دوربین سلفی استفاده کرده بود.

در قاب عقب این گوشی ماژول دوربینی پیداست که دو دایره بزرگ دارد. هر کدام از این دایره‌ها دارای ۲ سنسور دوربین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - هستند. گفته می‌شود که P50 از سنسور اصلی ۱ اینچی IMX800 سونی استفاده می‌کند که بزرگ‌ترین دوربین موبایل تاریخ خواهد بود. سایر سنسورهای این دوربین فوق عریض، تله‌فوتو و ToF در نظر گرفته شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان

در گزارش دیگری از سوی Technology Yu - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - تصویر بهتری از قاب عقب هواوی P50 منتشر شده که نگاه نزدیک‌تری را به هر چهار سنسور دوربین عقب فراهم می‌کند. در تصاویر هر دو گزارش، روی نمایشگر دستگاه به سیستم عامل هارمونی اشاره شده است. بنابراین احتمالا شایعات درست از آب درمی‌آیند و هواوی جای اندروید را به سیستم عامل اختصاصی خودش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان

سری هواوی P50 شامل P50 عادی، P50 پرو و P50 پرو پلاس احتمالا تا پایان اردیبهشت یا اوایل خرداد معرفی می‌شود. چندی قبل در گزارشی اعلام شد که عرضه این سری به خاطر مشکلات مربوط به توسعه سیستم عامل هارمونی به تعویق افتاده و این غول چینی پرچمداران بعدی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - خود را در ماه ژوئن (خرداد یا تیر) معرفی می‌کند. همچنین اعلام شده بود که هواوی به خاطر کمبود تراشه، شارژر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - را در جعبه سری P50 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر لاهیجان استان گیلان - قرار نخواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone