🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26887.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: گوشی‌ ایرانی می‌تواند نیاز بخش عمده‌ای از مردم را تامین کند

«محمدجواد آذری جهرمی» از برخی برنامه‌های وزارت ارتباطات برای تامین گوشی ارزان قیمت مورد نیاز مردم و حمایت از تولید داخلی خبر داد. به گفته جهرمی، گوشی‌های خوبی در داخل کشور تولید می‌شود که اگرچه ...

«محمدجواد آذری جهرمی» از برخی برنامه‌های وزارت ارتباطات برای تامین گوشی ارزان قیمت مورد نیاز مردم و حمایت از تولید داخلی خبر داد. به گفته جهرمی، گوشی‌های خوبی در داخل کشور - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تولید می‌شود که اگرچه قابل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - رقابت با تکنولوژی روز دنیا نیست اما می‌تواند نیاز بخش عمده‌ای از نیاز مردم را تامین کند.

آذری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - جهرمی معتقد است همانطور که مردم نیاز به ارتباطات دارند نیاز به بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی هم دارند. به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - گفته او امروزه با بالا رفتن قیمت ارز - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تهیه گوشی تلفن همراه به عنوان یکی از ابزارهای مهم ارتباطی برای بسیاری از مردم سخت شده است به همین دلیل وزارت ارتباطات برای تامین گوشی ارزان قیمت مورد نیاز مردم و البته حمایت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - از تولید داخلی برنامه جدی دارد:

«گوشی‌های خوبی در داخل کشور تولید می‌شود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که البته قابل رقابت جدی با تکنولوژی های روز دنیا نیست؛ کسی هم انتظار ندارد یک گوشی تلفن همراه با قیمت یک میلیون تومان بتواند قابلیت گوشی‌های ۱۰ میلیون تومانی را داشته باشد. اما همین گوشی‌ها می‌توانند نیاز بخش عمده‌ای از مردم را تامین کند. ما برنامه‌های جدی برای حمایت از تولید گوشی در داخل کشور داریم که به زودی و پس از استخراج ایرادات، مشکلات و برطرف کردن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - آنها، بسته‌های ویژه حمایتی خود را اعلام می‌کنیم تا به این ترتیب علاوه بر توسعه ارتباطات، بهره‌مندی از ابزارهای ارتباطی در اختیار مردم قرار گیرد.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان

گفته‌های وزیر ارتباطات در مورد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایرانی، احتمالاً اشاره به برند GLX دارد که این روزها به عنوان تنها تولید کننده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - موبایل در کشورمان شناخته می‌شود؛ هرچند جهرمی و یارانش در وزارت ارتباطات در مصاحبه‌های مختلفی متذکر شده‌اند که GLX تنها تولیدکننده موبایل در ایران نیست.

همه این‌ها در حالیست که جهرمی مردادماه امسال سلفی که با گوشی آریا  GLX گرفته بود را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در مورد آن نوشت «انصافا خوب است» اما «جای کار خیلی دارد.». این برند سهم در حال حاضر اندکی از بازار موبایل ایران را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارد و طبق گزارش بهار ۹۸ کافه بازار تنها ۰.۲۵ درصد از چهل میلیون کاربر کافه بازار (حدود ۱۰۰ هزار نفر) از گوشی‌های GLX استفاده می‌کنند؛ اما این شرکت در ماه‌های اخیر همکاری‌هایی با وزارت ارتباطات در خصوص توسعه اندروید ایرانی داشته است که در واقع نسخه‌ای از اندروید متن باز گوگل است.

پیش از این «حمید سعیدی»، مدیرعامل GLX در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که موبایل «آریا مینی» که سیستم عامل اندروید ایرانی روی آن نصب شده است، در شهریور ماه به بازار می‌آید. او همچنین گفته بود که تعدادی از این گوشی را برای وزارت ارتباطات ارسال کرده است. در همین راستا جهرمی در پست اینستاگرامی خود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اعلام آمادگی کرده بود که می‌تواند موبایل‌ها را به دست برخی افراد که در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - درخواست آزمایش آن را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارند برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone