🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23251.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دیسپلی‌میت: آیفون 11 پرو بهترین نمایشگر دنیای موبایل را دارد

اپل در مراسم رونمایی از آیفون 11 پرو مانور زیادی روی نمایشگر این گوشی داد و مدعی شد که نمایشگر «Super Retina XDR» بهترین نمایشگری است که این شرکت تاکنون تولید کرده. حال سایت «دیسپلی ...

اپل در مراسم رونمایی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - از آیفون 11 پرو مانور زیادی روی نمایشگر این گوشی داد و مدعی شد که نمایشگر «Super Retina XDR» بهترین نمایشگری است که این شرکت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - تاکنون تولید کرده. حال سایت «دیسپلی میت» (DisplayMate) با بررسی این نمایشگر ادعای اپل را تایید کرده است.

سایت مورد بحث با بررسی نمایشگر مدل پرو آیفون 11 بالاترین امتیاز ممکن یعنی «+A» را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - به آن داد. این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - نمایشگر با کسب بالاترین امتیاز عنوان «بهترین نمایشگر تلفن هوشمند» را گرفت.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان

به گفته کارشناسان سایت مذکور نمایشگر Super Retina XDR آیفون 11 پرو دارای دو حالت روشنایی بسیار کاربردی است. زمانی که که کاربر زیر نور شدید آفتاب است روشنایی تا 800 نیت بالا می رود که برای عکس برداری ایده آل است.

هنگام تماشای محتوای با محدوده دینامیکی بسیار بالا نیز روشنایی به رقم 1200 نیت می رسد. به گفته کارشناسان سایت DisplayMate این روشنایی آنقدر فوق العاده است که انگار آیفون 11 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - پرو به نمایشگر گرانقیمت Pro Display XDR مجهز شده.

سایت دیسپلی میت علاوه بر موارد فوق دقت رنگ مطلق (JNCD 0.9)، کوچکترین انحراف در دقت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - رنگ (0.3 JNCD)، بالاترین روشنایی HDR (1290 نیت)، بالاترین نسبت کنتراست تصویر، پایین ترین نرخ انعکاس نمایشگر (4.5 درصد) را برگ های برنده نمایشگر آیفون 11 پرو اعلام کرده و آن را سزاوار عنوان بهترین نمایشگر اسمارت فون دانسته است.

نمایشگر آیفون XS سال گذشته موفق به کسب جایزه بهترین نمایشگر تلفن هوشمند از DisplayMate شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone