🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10647.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ایسپا: کاربران فیلیمو کمتر ماهواره تماشا می‌کنند

تماشای ماهواره رابطه معناداری با فراهم کردن سرگرمی برای جامعه دارد. بر اساس آمار مرکز افکار سنجی ایسپا در مرداد ماه 1400 بیش از 50 درصد کاربران فیلیمو اعلام کردند که اصلا ماهواره تماشا نمی‌کنند. ...

تماشای ماهواره رابطه معناداری با فراهم کردن سرگرمی برای جامعه دارد. بر اساس آمار مرکز افکار سنجی ایسپا در مرداد ماه 1400 بیش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - از 50 درصد کاربران فیلیمو اعلام کردند که اصلا ماهواره تماشا نمی‌کنند. نتایج این بررسی مرکز افکار سنجی ایسپا در حقیقت بیانگر آن است که کاربران از ماهواره بیشتر به منظور تماشای فیلم، سریال و سرگرمی استفاده می‌کنند.

روابط عمومی شرکت فیلیمو به منظور سنجش میزان تاثیر تماشای فیلیمو در مصرف ماهواره مشترکان این پلتفرم، از مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) درخواست این پیمایش و بررسی را کرد. براساس همین موضوع در مرداد 1400 نظرسنجی‌ از مشترکان فیلیمو انجام شد که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - 803 نفر از مشترکان فیلیمو در آن حضور داشتند. 62.3 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - درصد افراد نمونه در این نظرسنجی مرد و 37.7 درصد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - زن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - بوده‌اند. میانگین سن پاسخگویان نیز حدود 37 سال است.

8 درصد مخاطبان فیلیمو دیگر ماهواره نمی‌بینند

در این نظرسنجی 55.3 درصد کاربران فیلیمو اعلام کرده‌اند که اصلا ماهواره تماشا نمی‌کنند و در مقابل با توجه به پاسخ‌های کاربران فیلیمو 44.6 درصد اعلام کرده‌اند که از ماهواره استفاده می‌کنند. از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - مجموع افرادی که درحال حاضر اصلا ماهواره تماشا نمی‌کنند، 14.4 درصد (8 درصد کل پاسخگویان) - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - گفته‌اند قبل از عضویت در فیلیمو ماهواره تماشا می‌کرده‌اند و دیگر زمان خود را به تماشای ماهواره اختصاص نمی‌دهند. طبق نتایج، افراد گروه سنی بالای 45 سال (56.2 درصد) بیش از سایر افراد ماهواره تماشا می‌کنند. 

چه برنامه‌هایی در ماهواره بیشتر دیده می‌شوند؟

در بخش دیگری، از اعضای فیلیمو که ماهواره تماشا می‌کنند پرسیده شده است: «شما در شبکه‌های ماهواره‌ای معمولا چه محتواهایی را دنبال می‌کنید؟»

طبق یافته‌های حاصل از پاسخ افرادی که ماهواره تماشا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - می‌کنند، پرتکرارترین محتواهایی که در ماهواره دنبال می‌شود به ترتیب شامل اخبار (43.9 درصد)، فیلم سینمایی (38 درصد) و سریال (35.2 درصد) است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان

در ادامه از افرادی که گفته‌اند معمولا در ماهواره فیلم یا سریال دنبال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - می‌کنند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - نوع فیلم یا سریال‌ها پرسیده شده است، که 27.8 درصد فیلم‌های خارجی غیرترکی، 17.9 درصد فیلم‌های ترکی و 15.2 فیلم‌های ایرانی می‌بینند.

این بخش از نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد که کاربران بیش از هر موضوع دیگری به دنبال سرگرمی، پلتفرم خود را انتخاب می‌کنند و کمتر از 50 درصد از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - زمان خود را صرف تماشای اخبار می‌کنند.

متوسط میزان تماشای ماهواره؛ قبل از عضویت در فیلیمو 8 ساعت در هفته و بعد از عضویت 4.6 ساعت در هفته 

در ادامه این نظرسنجی از اعضای نمونه پرسیده شده است: «میزان استفاده شما از ماهواره قبل از عضویت‌تان در فیلیمو به چه اندازه بوده است؟ در حال حاضر به طور متوسط چند ساعت در هفته از ماهواره استفاده می‌کنید؟»

در مجموع پاسخ‌ها نشان می‌دهد متوسط میزان تماشای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - ماهواره بعد از عضویت در فیلیمو کاهش داشته است. میانگین مصرف - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - ماهواره بین اعضای فیلیمو قبل از عضویت در این پلتفرم به طور متوسط در هفته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - حدود 8 ساعت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - بوده است که این میزان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - بعد از عضویت در فیلیمو به 4.6 ساعت در هفته رسیده است. شایان ذکر است میانگین مدت زمان تماشای ماهواره بین اعضایی که همچنان از ماهواره استفاده می‌کنند، قبل از عضویت در فیلیمو 16 ساعت در هفته بوده است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - و بعد از عضویت به 9 ساعت در هفته کاهش یافته است.

گزارش افکارسنجی ایسپا بیانگر آن است که گروه سنی 25 سال و کمتر از آن، در هفته حدود 19 ساعت ماهواره می‌دیدند که بعد از عضویت در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - فیلیمو این آمار به 12 ساعت کاهش یافته است. از سویی دیگر افراد فاقد تحصیلات دانشگاهی بیشتر از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - سایر گروه‌ها ماهواره می‌دیدند؛ یعنی حدود 23 ساعت در هفته و حالا بعد از عضویت در فیلیمو، مدت زمان تماشای ماهواره به 13 ساعت رسیده است.

مخاطبان فیلم و سریال بعد از فیلیمو کمتر ماهواره می‌بینند

افرادی که معمولا در ماهواره سریال یا فیلم سینمایی می‌بینند بیشترین میزان تماشای ماهواره را قبل از عضویت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - در فیلیمو داشته‌اند. طبق اظهارات خود افراد در متوسط زمان تماشای ماهواره، می‌توان گفت افرادی که مخاطبین سریال و فیلم‌های ماهواره بوده‌اند، بعد از عضویت در فیلیمو بیش از سایر افراد مدت زمان تماشای ماهواره‌شان کاهش یافته است. همچنین کمترین کاهش مدت زمان تماشای ماهواره بین افرادی بوده است که گفته‌اند معمولا در ماهواره مستند، برنامه‌های ورزشی و اخبار را دنبال می‌کنند.

نگاهی به آمار به دست آمده از نظرسنجی ایسپا در واقع مقبولیت پلتفرمی در مقابل ماهواره را نشان می‌دهد که صدا و سیما چندی پیش از آن شکایت کرده بود و از طرفی دیگر اپلیکیشن آن از گوگل‌پلی نیز حذف شده بود. این موضوع بیانگر آن است که کاربران فارغ از حواشی سیاسی یا اجتماعی، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - به منظور بهره‌وری از خدمات یک پلتفرم را انتخاب کنند.

در سوالی دیگر از مخاطبان این نظرسنجی پرسیده شده است: «به نظر شما پلتفرم فیلیمو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - چه تأثیری بر میزان استفاده مردم از شبکه‌های ماهواره‌ای داشته است؟»

61.1 درصد کاربران فیلیمو معتقدند استفاده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - از فیلیمو موجب کاهش تماشای ماهواره می‌شود. 24.5 درصد معتقدند تغییری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - در این زمینه ایجاد نکرده و در مقابل 3.6 درصد گفته‌اند پلتفرم فیلیمو موجب افزایش استفاده مردم از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - شبکه‌های ماهواره‌ای شده است. در مجموع ارزیابی مردم از تأثیر کلی فیلیمو در مصرف ماهواره نزدیک به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - چیزی است که در واقعیت کاربران ماهواره به آن اشاره کرده‌اند و 60 درصد آنها اظهار کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - میزان تماشای ماهواره آنها کاهش پیدا کرده است.

 59.2 درصد از مخاطبان فیلمو در پاسخ به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - این سوال که چرا در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - مقایسه با قبل کمتر ماهواره تماشا می‌کنند، گفته‌اند که جاذبه و مزایای فیلیمو تاثیر زیادی در این تصمیم داشته است. 14.9 درصد هم علت این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - کاهش را در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - دافعه‌ای می‌دانند که برنامه‌های ماهواره - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مشهد استان خراسان - دارد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone