🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35604.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی دوباره مایکروسافت از ماوس کلاسیکی که دنیای گیمینگ را متحول کرد

اینتلی ماوس مایکروسافت اولین بار در سال 1996 معرفی شد؛ ماوسی که در زمان خود انقلابی به شمار می رفت. در بین کاربران، گیمرها به دلیل طراحی ارگونومیک، کلیدهای با پاسخگویی مناسب و معرفی اسکرول ...

اینتلی ماوس مایکروسافت اولین بار در سال 1996 معرفی شد؛ ماوسی که در زمان خود انقلابی به شمار می رفت. در بین کاربران، گیمرها به دلیل طراحی ارگونومیک، کلیدهای با پاسخگویی مناسب و معرفی اسکرول چرخشی علاقه ویژه ای به آن داشتند. اکنون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - کمپانی ساکن کوپرتینو مدلی با قابلیت های مدرن و با ظاهر کلاسیک اینتلی ماوس را معرفی کرده است.

ماوس های امروزی به سمت طراحی های صنعتی، رنگ های متنوع و کلیدهای قابل برنامه ریزی پر تعداد گرایش پیدا کرده اند. آخرین مدل اینتلی ماوس مایکروسافت وعده نسل جدیدی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - از ماوسی را می دهد که به واسطه قابلیت های اولیه اش محبوب شده بود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان
آخرین مدل از این ماوس ها، اینتلی ماوس اکسپلورر 3.0 در سال 2003 معرفی شده بود

بنا بر ادعای مایکروسافت ماوس جدید به راحتی در دست جای می گیرد و کلیدهای ساخت کمپانی اُمرون (برای کلیک های چپ و راست) دوام بالا را تضمین می کنند.

برای کلیدهای کناری و اسکرول نیز از نمونه های ساخت کمپانی Kailh استفاده شده. همچنین فضای خالی که در زمان فشردن کلیدها و پیش از فعال شدن کلید احساس می شود، در این ماوس بسیار کم است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان

در حال حاضر ماوس جدید تنها در مدل با سیم عرضه می شود تا تأخیر کاهش یابد. در مدل های قبلی این ماوس، نوری قرمز رنگ در بخش پایینی آن به چشم می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - خورد که اکنون با رنگ سفید جایگزین شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - است.

ماوس کلاسیک اینتلی ماوس قیمتی 40 دلاری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد و به حسگر بلو ترَک مجهز شده که نرخ ریپورت 1000 بار در ثانیه و دقت 3200 نقطه در هر اینچ (DPI) دارد. البته این ماوس تنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای افراد راست دست طراحی شده و فقط با ویندوز های 7 و جدیدتر کار می کند و با سیستم عامل مک او اس سازگار نیست.

در دوره و زمانه ای که بسیاری از کاربران - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - و به خصوص گیمرها به دنبال متفاوت بودن هستند، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - به نظر می رسد ماوس جدید مایکروسافت به موقع به بازار عرضه شده تا نظر این دسته از کاربران را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گلپایگان استان اصفهان - به خود جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone