تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16895.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد قابل توجه پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD در بنچمارک‌ها

به تازگی نتایج بنچمارک پردازنده‌های دسکتاپ سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD مبتنی بر معماری Zen 3 شامل رایزن 9 5950X، رایزن 9 5900X و رایزن 7 5800X منتشر شده‌اند. نتایج بنچمارک این پردازنده‌ها در دیتابیس ...

به تازگی نتایج بنچمارک پردازنده‌های دسکتاپ سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD مبتنی بر معماری Zen 3 شامل رایزن 9 5950X، رایزن 9 5900X و رایزن 7 5800X منتشر شده‌اند.

نتایج بنچمارک این پردازنده‌ها در دیتابیس «SiSoftware» قرار گرفته‌اند و ما را بیشتر با بهبود عملکرد آن‌ها در مقایسه با پردازنده‌های رایزن ۳۰۰۰ مبتنی بر معماری Zen 2 آشنا می‌کنند. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - به نظر می‌رسد عملکرد این پردازنده‌ها توسط یک منبع مورد بررسی گرفته چرا که در تمام آن‌ها شاهد استفاده از مادربورد یکپارچه MSI MEG X570 هستیم.

این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - پردازنده‌ها در دو بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته‌اند و با پردازنده‌های سری رایزن ۳۰۰۰ مقایسه شده‌اند. در بنچمارک «Processor Arithmetic» پردازنده رایزن 9 5950X در مقایسه با رایزن 9 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - 3950X تا ۹ درصد سریعتر ظاهر شده. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - پردازنده رایزن 9 5900X نسبت به رایزن 9 3900X نزدیک به ۱۸ درصد سریعتر است و در نهایت پردازنده رایزن 7 5800X در مقایسه با رایزن 7 3800X تا ۲۰ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - درصد سرعت بالاتری دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان

در تست بعدی به نام «Processor Multi-Media» شاهد پیشرفت چشمگیری در عملکرد CPU هستیم. رایزن 9 5950X، رایزن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - R 5900X و رایزن 7 5800X در مقایسه با نسل‌های گذشته خود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - به ترتیب ۲۵، ۳۵ و ۴۲ درصد سریعتر هستند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان

رایزن 9 5950X یک پردازنده پرچمدار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - با ۱۶ هسته پردازشی است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - که قدرت بالایی در سوکت‌های AM4 از خود به نمایش می‌گذارد. این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - محصول - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - دارای ۷۲ مگابایت حافظه کش است و توان طراحی حرارتی برابر ۱۰۵ وات دارد. فرکانس بوست این پردازنده به ۴.۹ گیگاهرتز می‌رسد که عملکرد فوق‌العاده آن را در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - پی دارد. این پردازنده از ۵ آبان با قیمت ۷۹۹ دلار قابل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - خریداری خواهد بود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان

پردازنده بعدی یعنی رایزن 9 5900X که به ۱۲ هسته مجهز شده، دارای ۷۰ مگابایت حافظه کش و توان طراحی حرارتی ۱۰۵ وات است. فرکانس پایه و بوست این پردازنده به ترتیب به ۳.۷ و ۴.۸ گیگاهرتز می‌رسد. رایزن 9 5900X با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رسد که اگرچه از رایزن 9 3900XT نزدیک به ۵۰ دلار گرانتر است، اما عملکرد بسیار بهتری از خود نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان

پردازنده رایزن 7 5800X - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - از ۸ هسته و ۱۶ رشته بهره می‌برد. AMD این محصول خود را بهترین پردازنده ۸ هسته‌ای برای گیمرها می‌داند. این پردازنده با فرکانس پایه ۳.۸ گیگاهرتز، فرکانس بوست ۴.۷ گیگاهرتز، ۳۶ مگابایت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - حافظه کش و توان طراحی حرارتی ۱۰۵ وات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - با قیمت ۴۴۹ دلار وارد بازار می‌شود.

پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ با اسم رمز «Vermeer» از تاریخ ۵ آبان قابل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - خریداری خواهند بود. در ابتدا خریداران به پردازنده‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - رایزن 9 5950X با ۱۶ هسته، رایزن 9 5900X با ۱۲ هسته، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان - رایزن 7 5800X با ۸ هسته و رایزن 5 5600X با ۶ هسته دسترسی پیدا خواهند کرد که مورد آخر قیمتی برابر ۲۹۹ دلار دارد.

- تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چینود نوشته شده درتاریخ 1403/02/16
حالتون خوبه؟ میشه بگید دارسیران مریوان هم اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در دارسیران شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone